ارجاع تخلفات شرکت‌های سرویس مدارس به شهرداری

مدیر بازرسی شهرداری کرمان از ارجاع تخلفات شرکت‌های سرویس مدارس به سازمان مدیریت حمل‌‌ونقل بار و مسافر شهرداری خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، مرتضی هوش‌هویدا گفت: در بازدید اخیر بازرسی شهرداری کرمان از شرکت‌های سرویس مدارس، با وجود رعایت ضوابط قانونی از سوی بیشتر شرکت‌ها، موارد معدودی تخلف نیز به کمیته انضباطی سازمان مدیریت حمل‌ونقل […]


مدیر بازرسی شهرداری کرمان از ارجاع تخلفات شرکت‌های سرویس مدارس به سازمان مدیریت حمل‌‌ونقل بار و مسافر شهرداری خبر داد.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر کرمان، در مورد لزوم به‌کارگیری سرویس‌های کدگذاری‌شده از سوی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، برای حمل‌ونقل دانش‌آموزان، افزود: ۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سواری، ۲۴۰ دستگاه ون و ۱۲۵ دستگاه مینی‌بوس در نظر گرفته شده است.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان، از ارجاع تخلفات شرکت‌های سرویس مدارس به سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خبر داد‌.

وی با بیان اینکه رانندگان باید ظرفیت استاندارد خودرو‌ها را رعایت کنند، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به پلتفرم کرمان من و مشخص کردن مبدأ و مقصد، پرداخت هزینه مشخص‌شده و ضمیمه پرینت آن با قراردادی سه نسخه‌ای برای والدین، راننده و شرکت از این خدمت استفاده کنند.

هویدا از شهروندان خواست تنها به پلتفرم  کرمان من مراجعه کرده و به متن قرارداد، بیمه خودرو و معاینه فنی آن توجه داشته باشند.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان، همچنین بیان داشت: والدین در صورت مشاهده تخلف، با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته، یا به سرشماره ۰۹۱۳۰۵۰۰۱۳۷ پیامک ارسال کنند.

۱۷ شرکت حمل‌ونقل در شهر کرمان در زمینه سرویس مدارس با شهرداری همکاری می‌کنند.


ارجاع تخلفات شرکت‌های سرویس مدارس به شهرداری

منبع:یـزدان کـرمان
? ارجاع تخلفات شرکت‌های سرویس مدارس به شهرداری