ارتش اجازه نخواهد داد کلام رهبر انقلاب بر زمین بماند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا نفس دارد اجازه نخواهد داد کلام مقام معظم رهبری بر زمین بماند به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ امیر کیومرث حیدری صبح امروز در آئین افتتاحیه پروژه‌های مسکن هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان گفت: در هر عصر و […]

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا نفس دارد اجازه نخواهد داد کلام مقام معظم رهبری بر زمین بماند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ امیر کیومرث حیدری صبح امروز در آئین افتتاحیه پروژه‌های مسکن هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان گفت: در هر عصر و زمانی صراط مستقیم نماد عینی و مشخصی داشته است و پیامبرانی که مبعوث شده‌اند، نماد عینی و صراط مستقیم بوده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: صراط مستقیم امت اسلامی ما پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام بوده‌اند و در غیاب امامان معصوم، نماد عینی صراط مستقیم امت اسلامی، ولایت فقیه است و امروز ولی‌فقیه به نیابت از امام زمان(عج) مسیر مستقیم است.

وی تأکید کرد: خداوند را شاکریم که ما را در مسیر مستقیم، تحت زعامت رهبری رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای قرار داده است.

امیر حیدری ابراز کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر مستقیم مقام معظم رهبری قرار گرفت و برای همیشه تاریخ ماندگار و جاودانه شد و ولایت‌باوری و ولایت‌مداری حاج قاسم را به این درجه از انسانیت رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تعداد شهدا هوانیروز در قبل از انقلاب، تعداد کمی نیست، عنوان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و شهدا مثال زدنی و در تاریخ جاودانه شدند.

وی با اشاره به اقدامات هوانیروز در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: خانه‌دار کردن کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران امر رهبر معظم انقلاب است و معظم له تاکید کردند هر نیرویی قبل از بازنشسته شدن باید یک خانه داشته باشد و در این زمینه اقدام کرده‌ایم.

امیر حیدری بیان کرد: احداث منازل سازمانی ۲۳ هزار واحد را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تعداد ۱۷ هزار واحد آن روزهای پایانی ساخت را می‌گذرانند و کار در این زمینه تکلیف ماست که به صورت گسترده در نقاط مختلف کشور در حال انجام هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا نفس دارد اجازه نخواهد داد کلام مقام معظم رهبری بر زمین بماند و ما تا زمانی که خون در بدن داریم برای محقق شدن رهنمودهای معظم له تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت ما تأمین امنیت در مرز است و امروز حفاظت از ۹۹۰کیلومتر مرز در شرق کشور به عهده قرارگاه جنوب‌شرق کشور است و ارتش با تمام قدرت در تامین امنیت مرزها تلاش می‌کند.

انتهای خبر/م
 




ارتش اجازه نخواهد داد کلام رهبر انقلاب بر زمین بماند

منبع:آرمـان
? ارتش اجازه نخواهد داد کلام رهبر انقلاب بر زمین بماند