ارتشیان مستقر در سیرجان یاد شهید صیاد شیرازی را گرامی داشتند

کرمان – فت فتو – مراسم گرامیداشت یادوخاطر سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی و سپهبد محمدولی قرنی روز یکشنبه با حضور فرماندهان و کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان برگزار شد. به گزارش فت فتو در این مراسم همچنین شماری از فرماندهان سپاه، مسئولان کشوری و لشکری مستقر در سیرجان […]

کرمان – فت فتو – مراسم گرامیداشت یادوخاطر سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی و سپهبد محمدولی قرنی روز یکشنبه با حضور فرماندهان و کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان برگزار شد.

به گزارش فت فتو در این مراسم همچنین شماری از فرماندهان سپاه، مسئولان کشوری و لشکری مستقر در سیرجان به همراه  خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر سیرجان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

سپهبد محمدولی قرنی نخستین رییس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ توسط اعضای گروهک فرقان شهید شد.

در این مراسم سرلشکر محمد ایران نژاد جانباز ارتش به بیان خاطراتی از حضور سپهبد شهید صیاد شیرازی در جبهه های جنگ حق علیه باطل و نیز شخصیت وی پرداخت.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان نیز در این مراسم به تبیین ابعاد مختلف شخصیت سرلشکر شهید صیادشیرازی پرداخت.

به گزارش فت فتو در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت به مرثیه سرایی پرداختند و از خانواده معظم شهدای نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان، جانبازان، پیشکسوتان و ایثارگران نیروی دریایی نیز تجلیل شد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




ارتشیان مستقر در سیرجان یاد شهید صیاد شیرازی را گرامی داشتند

منبع: ایرنـا
? ارتشیان مستقر در سیرجان یاد شهید صیاد شیرازی را گرامی داشتند