ارتباط مسئولان و مردم باید تقویت شود | اخبار استان کرمان

جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بافت با حضور آراسته فرماندار این شهرستان همزمان با آغاز هفته دولت با برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم شدند. ببه گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ فرماندار بافت در حاشیه برپایی میز خدمت در شهرستان بافت اظهار کرد: میزخدمت هم‌زمان با هفته […]



جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بافت با حضور آراسته فرماندار این شهرستان همزمان با آغاز هفته دولت با برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم شدند.

ببه گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ فرماندار بافت در حاشیه برپایی میز خدمت در شهرستان بافت اظهار کرد: میزخدمت هم‌زمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ادارات در مصلی امام خامنه‌ای این شهرستان برگزار شد تا مردم این شهرستان بدون واسطه، دیدگاه‌ها، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

وی حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان‌دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

فرهاد آراسته در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم، دسترسی بی‌واسطه مردم به مدیران دانست.

وی تاکید کرد:با این اقدام، امیدوارم با این اقدام  شرایط شهرستان بهبود یابد و ارتباط مسئولان با مردم تقویت شود.

انتهای خبر/بارانی 


ارتباط مسئولان و مردم باید تقویت شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ارتباط مسئولان و مردم باید تقویت شود