اربعین محور وحدت و انسجام کشورهای اسلامی | اخبار سیاسی

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اربعین حامل پیام‌های بزرگ، وحدت و انسجام کشورهای اسلامی است. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران ایشان گفت: اربعین حسینی یک رویداد بسیار مهم و عظیم است […]



نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اربعین حامل پیام‌های بزرگ، وحدت و انسجام کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران ایشان گفت: اربعین حسینی یک رویداد بسیار مهم و عظیم است که هنوز ما به پیامدها، فواید و نتایج آن را کاملاً واقف نیستیم.

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام حسین علیه‌السلام فرموده‌اند «خون من از جوشش نمی‌افتد تا زمانی که مهدی فاطمه ظهور کند»، عنوان کرد: ارتباط بین عاشورا و کربلا نکته بسیار مهمی است و اربعین این اجتماع بزرگ، پیام‌آور ظهور است، پیام‌آور این مهم که ظهور تحقق‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه اجتماع عظیم اربعین به ما این مهم را می‌فهماند که باید آماده باشیم و مهدی موعود می‌آید، عنوان کرد: دشمن از دو مهم عاشورا و ظهور وحشت دارد و همواره تلاش می‌کند این دو مقوله را تحریف و تخریب کند و تاکنون هرچه برای اربعین هراسی تلاش کرده‌اند تا مردم در این اجتماع عظیم شرکت نکنند اما نتوانستند و عشق مردم به پیاده‌روی اربعین شعله‌ورتر شد.

جلالی اظهار کرد: مردم با جمعیت نزدیک به ۲۵ میلیون با شور و اشتیاق بسیار در در اجتماع عظیم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند و همه از این حضور متعجب هستند و این حضور شبیه به معجزه است.

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمنان برای اربعین هراسی اقدامات متعددی انجام دادند، داعش را ایجاد کردند و خون‌های بسیاری بر زمین ریختند، حرمین شریفین عسکرین را منفجر کردند تا نزدیک حرم امام حسین علیه‌السلام آمدندغ اما نتوانستند از عظمت این رویداد بزرگ بکاهند.

وی بیان کرد: در پیاده‌روی اربعین از نجف به کربلا در مسیر ۸۰ کیلومتری، موج عظیم با لباس و پرچم‌های مشکی حرکت می‌کنند؛ سالیان گذشته ژنرال آمریکایی در ایام اربعین سوار بر بالگرد مسیر پیاده‌روی را تماشا می‌کند که تعجب می‌کند از جمعیتی که با موج بسیار زیبایی در حرکت است و این مارپیچ را به‌صورت کلاف بزرگ و عظیم سیاه در حال حرکت تشبیه می‌کند و بیان می‌کند که این اژدهای بزرگ و سیاه که از نجف تا کربلا در حرکت است طومار آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.

جلالی با تأکید بر اینکه اربعین حامل پیام‌های بزرگ، وحدت و انسجام کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: قدرت‌نمایی مسلمانان در این اجتماع عظیم بسیار مهم است به‌گونه‌ای که این قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی را به‌وحشت می‌اندازد.

انتهای خبر/م


اربعین محور وحدت و انسجام کشورهای اسلامی

منبع:آرمـان
? اربعین محور وحدت و انسجام کشورهای اسلامی