اراده مدیران در خدمت به مردم مهم است | اخبار استان کرمان

رئیس دادگستری‌کل استان کرمان گفت: مهم نیست مدت خدمت‌گزاری ما چقدر است، مهم عزم و اراده‌ای است که هر مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید در خدمت به مردم داشته باشند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای اداری استان و بیست و ششمین جشنواره […]




رئیس دادگستری‌کل استان کرمان گفت: مهم نیست مدت خدمت‌گزاری ما چقدر است، مهم عزم و اراده‌ای است که هر مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید در خدمت به مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای اداری استان و بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان، آئین تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۱۴۰۲ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دولت گفت: در چهار مقطع کارگزاران ازشد نظام جمهوری اسلامی برای این نظام مقدس شهید تقدیم کردند.

رئیس دادگستری‌کل استان کرمان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس کم نبودند مدیرانی که میز خود را رها کردند و در جبهه‌ حضور یافتند، در فاجعه هفتم تعدادی از دولتمردان اعم از چهار وزیر و معاونان وزیر در آن زمان خون پاک خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی افزود: در حادثه هشتم شهریورماه شهیدان رجایی و باهنر به‌درجه شهادت نائل آمدند و در شرایط اردیبهشت‌ماه امسال نیز شاهد به‌شهادت رسیدن، شهیدان خدمت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان بودیم.

حمیدی بیان کرد: دولتمردان در کنار همه اقشار مردم برای نظام و انقلاب خدمت می‌کنند، جان خود را هم تقدیم می‌کنند. در هفته دولت یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می‌شود.

رئیس دادگستری‌کل استان کرمان خاطرنشان کرد: مهم نیست مدت خدمت‌گزاری ما چقدر است، مهم عزم و اراده‌ای است که هر مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید در خدمت به مردم داشته باشند.

انتهای خبر/م


اراده مدیران در خدمت به مردم مهم است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اراده مدیران در خدمت به مردم مهم است