ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی علاوه بر محکومیت توهین به ساحت مقدس امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، ارادت خود را به امام مهربانی‌ها نشان دادند. به گزارش خبرنگار فت فتو، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان امروز به مناسبت خجسته سالروز ولادت باسعادت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با […]

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی علاوه بر محکومیت توهین به ساحت مقدس امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، ارادت خود را به امام مهربانی‌ها نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان امروز به مناسبت خجسته سالروز ولادت باسعادت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی واحدهای دانشگاهی علاوه بر محکومیت توهین به ساحت مقدس آن امام همام، ارادت خاصه و قلبی خود را به امام مهربانی‌ها نشان دادند.

جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با تجمع در ورودی این دانشگاه انزجار خود را از توهین فیلم عنکبوت مقدس به ساحت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) اعلام کرده و خواستار پایان دادن به جسارت‌های جهان غرب و استکبار به مقدسات دین مبین اسلام شدند.

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه در جمع کارکنان شرکت‌کننده در این تجمع گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای ارزش‌های دینی استوار و یکی از مصادیق مقابله فرهنگی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران، تأثیرگذاری در جشنواره‌های بین‌المللی هنری و فرهنگی است.

ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

وی ابتذال را راهکاری مهم برای تهاجم فرهنگی به کشور اسلامی ایران برشمرده و توضیح داد: استیصال دشمن در مقابله نظامی و قدرت و نفوذ استراتژیک ایران آنها را وادار کرده است تا بیش از گذشته به سمت مسائل فرهنگی روی بیاورند و خدشه‌دار کردن ارزش‌ها و مقدسات دینی را سرلوحه عملیات ایران ستیزی خود قرار دهند؛ زیرا این روش را مؤثرترین روش برای مقابله با این انقلاب می‌دانند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هوشیاری مردم و مسئولان را برای بی اثر کردن این تحرکات خواستار شد.

در پایان این تجمع که با مولودی خوانی و شعرخوانی مداحان اهل بیت علی قلی‌زاده و محمدحسین پورمحمدعلی در منقبت ائمه اطهار(س) و امام رضا(ع) آغاز شد، بیانیه محکومیت این اقدام از سوی حجت‌الاسلام علی نورالدینی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان قرائت شد.

ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در جشن میلاد امام رضا(ع) عنوان کرد که مناظرات علمی امام رضا(ع) با رهبران ادیان و مذاهب مختلف، الگویی ممتاز برای جامعه علمی و دانشگاهی است.

علیرضا اسلامی‌فر با اشاره به سیاست‌های خصمانه حکومت مأمون نسبت به امام هشتم بیان کرد: امام رضا(ع) هرچند به اجبار و تهدید مامون عباسی به ولایتعهدی منصوب شد؛ اما آن امام همام برای برملاکردن چهره واقعی مأمون همواره به روشنگری و بصیرت افزایی در سطح جامعه می‌پرداخت که ازبارزترین آنها می‌توان به برگزاری نماز عید فطر و مناظره با رهبران ادیان و مذاهب نام برد.

وی با یادآوری سالگرد شهادت علامه مبارکه‌ای اظهار کرد: علامه مبارکه‌ای الگوی تمام عیار تقریب بین مذاهب اسلامی است و دانشگاه افتخار می‌کند با برگزاری کنگره ملی معظم‌له، غبار فراموشی را از چهره نورانی ایشان و آثار ارزنده او زدود. در پایان این مراسم، آیین مولودی خوانی توسط مداح آل الله محمد کاویان برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با پرچم حرم امام علی(ع) و امام‌ رضا(ع) متبرک شد.

در جریان برگزاری دوره آموزشی ارتقای فرهنگ کار در دانشگاه به مناسبت میلاد مسعود امام هشتم شیعیان، پرچم‌های حرم مبارک مولی الموحدین حضرت علی (ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) در محل دانشگاه بین همکاران به حرکت درآورده شد.

ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

با این اقدام بسیار زیبا که توسط بسیج دانشجویی انجام گرفت، فضایی کاملاً روحانی با عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار(س) به وجود آمد و حاجتمندان از این بزرگواران طلب حاجت‌ کردند.

محمدرضا بازیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با تشکر از دست اندرکاران این برنامه، ایجاد فضای معنوی و توسل به ائمه معصومین را عامل آرامش درونی دانست و بر انجام رفتار به شیوه ائمه تأکید کردند.

همزمان با ولادت باسعادت حضرت ثامن الحجج(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود و هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان با حضور در مزار شهید شاه ولدی شهید آرمیده در واحد ایلام با انوار نورانی امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) منور شده و علاوه بر تجدید میثاق با آرمان بلند شهدا متبرک به پرچم امام رضا (ع) شدند.

ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در این مرتاسم با خیرم‌مقدم به کاروان خدام امام رضا(ع) گفت: برکت و اقتدار ایران اسلام به واسطه حضور بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

وی بیان کرد: مردم ایلام و به تبع آن دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و فرهنگی استان، رسالت خطیری در راستای تبیین و نشر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و تبیین‌ در موضوعات مختلف دارند.

انتهای پیام/۴۰۶۲/




ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

منبع:آنـــا
? ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها