ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی با شماره‌گیری ۱۲۰ | اخبار استان کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: شماره تلفن ۱۲۰ پاسخگوی شهروندان در موضوعات ترافیکی و کسب اطلاع از قوانین راهنمایی ورانندگی است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ اسماعیل خوشوقت گفت: به‌منظور کاهش نیاز به مراجعه شهروندان به پلیس برای کسب اطلاعات مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی، شماره تلفن ۱۲۰ پاسخگوی مردم […]




رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: شماره تلفن ۱۲۰ پاسخگوی شهروندان در موضوعات ترافیکی و کسب اطلاع از قوانین راهنمایی ورانندگی است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ اسماعیل خوشوقت گفت: به‌منظور کاهش نیاز به مراجعه شهروندان به پلیس برای کسب اطلاعات مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی، شماره تلفن ۱۲۰ پاسخگوی مردم سراسر استان است.

وی افزود: در برخی موارد، مالکان خودرو نیازمند به یک سری اطلاعات از نحوه نقل و انتقال، نحوه تعمیر سیلندر خودرو و یا اطلاعات مربوط به رنگ، شاسی خودرو و یا وضعیت گواهینامه رانندگی خود دارند که نیاز است این اطلاعات را از پلیس کسب کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تصریح کرد: تلفن ۱۲۰ به تماس شهروندان از سراسر استان پاسخ و این شماره صرفاً به موضوعات ترافیکی مربوط است و در زمان وقوع تصادف باید با همان ۱۱۰ تماس باید گرفت و لازم است شهروندان در هنگام گرفتن شماره دقت لازم را به‌عمل آورند.

خوشوقت بیان کرد: خدمات شماره‌گذاری خودرو، خدمات اجرائیات و قبوض جریمه، خدمات صدور گواهینامه رانندگی و خدمات ترافیکی از جمله خدماتی است که تلفن ۱۲۰ پلیس راهور پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/س


ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی با شماره‌گیری ۱۲۰

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی با شماره‌گیری ۱۲۰