ادعای ترامپ: آزادسازی دارایی های ایران توسط بایدن منجر به حمله هفتم اکتبر به اسرائیل شد | اخبار اصلاحات

اصلاحات نیوز | وای نت, ترامپ روز دوشنبه کارزار انتخاباتی جدیدی را آغاز کرد و سیاست های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را دلیل وقوع حمله ۷ اکتبر به اسرائیل دانست. به گزارش نذیر کرمان، ترامپ که پیش از انتخابات آمریکا دوباره به حساب کاربری خود در اجتماعی […]


اصلاحات نیوز | وای نت, ترامپ روز دوشنبه کارزار انتخاباتی جدیدی را آغاز کرد و سیاست های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را دلیل وقوع حمله ۷ اکتبر به اسرائیل دانست.

به گزارش نذیر کرمان، ترامپ که پیش از انتخابات آمریکا دوباره به حساب کاربری خود در اجتماعی ایکس دسترسی پیدا کرد، یک کلیپ یک دقیقه‌ای منتشر کرد که با اشاره به حوادث ۷ اکتبر شروع می‌شود و ایران را مقصر حمله حماس معرفی می کند.

این کلیپ با استناد به نقل قولی از روزنامه نیویورک پست که آن را «باج به ایران» توصیف می کند، به تصمیم بایدن برای آزاد سازی دارایی‌های ایران تمرکز می کند.

این کلیپ ادعا می کند: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا موضع سختی در مقابل ایران گرفت، داعش را نابود کرد، خاورمیانه را در صلح نگه داشت و ما را با قدرت از جنگ های بی پایان دور نگه داشت. ”

ترامپ در ادامه این کلیپ می گوید: تاریخ به وضوح نشان می دهد که بدی فقط به یک چیز احترام می گذارد: قدرت راسخ. وقتی به کاخ سفید برگردم، دشمنان ما خواهند دانست که اگر قطره‌ای از خون آمریکایی‌ها را بریزند، ما یک گالن خون آنها را خواهیم ریخت.


ادعای ترامپ: آزادسازی دارایی های ایران توسط بایدن منجر به حمله هفتم اکتبر به اسرائیل شد

منبع: اصلاحات نیوز
? ادعای ترامپ: آزادسازی دارایی های ایران توسط بایدن منجر به حمله هفتم اکتبر به اسرائیل شد