ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی 

نذیر کرمان/کرمان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، جمعه ۱۴ مهرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد.  به گزارش نذیر کرمان، انسیه خزعلی عصر ۱۴ مهر ماه با استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری […]

نذیر کرمان/کرمان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، جمعه ۱۴ مهرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد. 

به گزارش نذیر کرمان، انسیه خزعلی عصر ۱۴ مهر ماه با استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان وارد این شهر شد. 

معاون رئیس جمهور و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمان ایشان ادای احترام کردند. 

بنا بر این گزارش، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به کرمان با همسر و فرزندان شهید وحدت، “سردار حسین اسدی” دیدار و گفت‌وگو کرد. 

وی ضمن اهدای لوح تقدیر به همسر شهید، حضور خانواده شهدا را مایه برکت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و صبر، ایثار و مقاومت همسران و مادران شهدا را در تربیت فرزندانی صالح و تداوم راه شهیدان ارج نهاد. 

گفتنی است، شهید حسین اسدی‌ خانوکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ۲۶ مهر ۱۳۸۸ در حادثه تروریستی پیشین سرباز در سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

شهیدان حسن و عبدالرضا اسدی، دو برادر سردار شهید حسین اسدی نیز در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده بودند.

انتهای پیام 




ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی 

منبع: ایـسنا
? ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی