ادامه عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله الیگودرزی

به گزارش نذیر کرمان از لرستان؛ مهدی اداوی با بیان این خبر ، اظهار کرد: از غروب روز گذشته تاکنون عملیات جست و جو برای یافتن آی نور با حضور تیم های هلال احمر، انتظامی، بسیج و نیروهای محلی در حال انجام است اما تاکنون اثری از  کودک مفقودی  پیدا  نشده است.   وی  افزود: […]



به گزارش نذیر کرمان از لرستان؛ مهدی اداوی با بیان این خبر ، اظهار کرد: از غروب روز گذشته تاکنون عملیات جست و جو برای یافتن آی نور با حضور تیم های هلال احمر، انتظامی، بسیج و نیروهای محلی در حال انجام است اما تاکنون اثری از  کودک مفقودی  پیدا  نشده است.

 

وی  افزود: با توجه به تاریک شدن شدن هوا و حاکم شدن سکوت بر منطقه، عملیات جست و جو با حضور یک تیم ویژه متشکل از نیروهای هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی و محلی ادامه  دارد تا شاید بتوانیم از طریق صدای کودک او را پیدا کنیم.

 

اداوی  تصریح کرد:هماهنگی های لازم برای پرواز بالگرد اورژانس هوایی یا بالگرد هلال احمر انجام شده و چنانچه امشب موفق به یافتن کودک نشویم عملیات جست و جو فردا صبح از طریق بالگرد ادامه خواهد داشت.

 

وی با قدردانی از حضور آفرود و موتور سواران شهرستان ازنا برای مشارکت در یافتن آی نور، گفت:هماهنگی های لازم نیز با پلیس آگاهی برای بررسی دقیقتر ابعاد قضیه انجام شده است.

همچنین محمد قدمی، مدیرعامل هلال‌احمر لرستان، گفت: عصرِ روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه ،دختر بچه ایی سه ساله در روستای ده سفید بخش مرکزی شهرستان الیگودرز مفقود شد و تا کنون  با حضور دستگاه های امدادی از جمله ۴ تیم عملیاتی جستجو ۱ تیم کوهستان و ۱ تیم آنست تجسس مرکز استان هنوز خبر جدیدی به دستمان نرسیده و تلاش برای پیدا کردن ادامه دارد.

گفتنی است؛ روز گذشته خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه دو ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

 

یادآوری می شود ؛ کودک الیگودرزی در روستای ده سفید بخش مرکزی الیگودرز دیروز از منزل خارج و تاکنون با وجود تجسس انجام شده اثری از او پیدا نشده  است.

 

انتهای پیام 


ادامه عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله الیگودرزی

منبع: بــرنا
? ادامه عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله الیگودرزی