ادامه تلاش‌ها برای نجات کارگران محبوس در معدن “ارزوئیه” + تصویر

فرماندار ارزوئیه با بیان اینکه تلاش بری نجات دو کارگر محبوس معدن کرومیت ادامه دارد، گفت: با توجه به احتمال ریزش معدن، ابتدا اقدامات ایمنی صحنه انجام شده است. – اخبار استانها – رضا اسماعیل‌کاخ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارزوئیه، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای نجات دو کارگر محبوس معدن […]

فرماندار ارزوئیه با بیان اینکه تلاش بری نجات دو کارگر محبوس معدن کرومیت ادامه دارد، گفت: با توجه به احتمال ریزش معدن، ابتدا اقدامات ایمنی صحنه انجام شده است.

– اخبار استانها –

رضا اسماعیل‌کاخ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارزوئیه، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای نجات دو کارگر محبوس معدن کرومیت این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به احتمال ریزش معدن، ابتدا اقدامات ایمنی صحنه انجام شد.

وی با اشاره به صعب‌العبور بودن منطقه حادثه‌دیده، بیان کرد: تیم جست‌وجو و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان ارزوئیه بلافاصله در منطقه حاضر شده و با تلاش‌های امدادگران یکی از کارگران نجات پیدا کرده و همچنان تلاش برای رهاسازی دو نفر کارگر دیگر همچنان ادامه دارد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه با بیان اینکه بلافاصله ستاد بحران شهرستان تشکیل شده، افزود: شخصاً در محل حادثه حضور داشته و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی قرار دارم.

آخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت “ارزوئیه”/ تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد
مصدومیت ۱۳ نفر در برخورد ۳ دستگاه پراید در کرمان

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع ریزش معدن کرومیت ارزوئیه و محبوس شدن سه کارگر در این معدن اظهار داشت: تاکنون یک کارگر توسط نیروهای امدادی هلال احمر رهاسازی شده و نجات یافته است.

وی بیان کرد: با اعلام حادثه ریزش دیواره‌های معدن رو باز کروم در ارزوئیه و محبوس شدن سه کارگر بلافاصله یک تیم جست‌وجو و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان ارزوئیه به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پیمایش مسیر و صعب‌العبور بودن منطقه حادثه دیده توسط امدادگران در کمترین زمان، افزود: یکی از کارگران محبوس شده از زیر آوار رهاسازی و پس از اقدامات پیش بیمارستانی به عوامل اورژانس در بیرون از صحنه حادثه تحویل داده شد.

وی افزود: با توجه به احتمال ریزش معدن و عدم ایمنی با هماهنگی فرماندار ارزوئیه ابتدا اقدامات ایمنی صحنه انجام و پس از آن عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن ۲ کارگر محبوس شده ادامه خواهد یافت.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ح




ادامه تلاش‌ها برای نجات کارگران محبوس در معدن “ارزوئیه” + تصویر

منبع: تسنــیم
? ادامه تلاش‌ها برای نجات کارگران محبوس در معدن “ارزوئیه” + تصویر