ادامه افتتاح طرح‌های دولت

به مناسبت هفته دولت افتتاح چندین طرح عمرانی ، خدماتی ، کشاورزی و اقتصادی با حضور معاون استاندار و مسئولین شهرستان در انار افتتاح گردید. به گزارش فت فتو این طرح‌ها شامل سه طرح توسعه شبکه گاز خانگی و صنعتی ، انبار دارویی و آزمایشگاه بیمارستان انار به نمایندگی از ۲۰ طرح با هزینه بالغ […]

به مناسبت هفته دولت افتتاح چندین طرح عمرانی ، خدماتی ، کشاورزی و اقتصادی با حضور معاون استاندار و مسئولین شهرستان در انار افتتاح گردید.

به گزارش فت فتو این طرح‌ها شامل سه طرح توسعه شبکه گاز خانگی و صنعتی ، انبار دارویی و آزمایشگاه بیمارستان انار به نمایندگی از ۲۰ طرح با هزینه بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان می‌باشند

این طرح‌ها شامل طرح‌های عمران روستایی و شهری، نصب دوربین‌های پایش تصویری، تکمیل آزمایشگاه و انبار دارویی، توسعه شبکه گاز ، اصلاح و توسعه شبکه برق ، اجرای طرح‌های آبخیزداری و منابع طبیعی و اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی و اقتصادی میباشد.

چند طرح عمرانی در شهرستان رفسنجان رونمایی شد.

سالن آزمون الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در دانشکده پرستاری افتتاح شد.

و سالن اصلی آزمون های مجازی ۲۳۰ مترمربع و ۱۱۰ جایگاه، مرکز داده گیت های ورودی و‌خروجی با قابلیت تشخیص چهره رونمایی شد.
پایگاه اورژانس شهری شماره ۳ با زیربنای ۲۰ قصب با بودجه مصوب استانی ٣۵٠ میلیون تومان و تخصیص استانی ٢۵٠ میلیون تومان و مابقی از محل منابع دانشگاه و کمک های مجتمع مس بالغ بر ٢٠٠ میلیون تومان با تعداد پرسنل شاغل در پایگاه ٩ نفر به بهره برداری رسید.
ساختمان دهیاری و پروژه‌های زیرسازی و آسفالت معابر روستایی حمیدآباد به وسعت ۱۷۲۵۰ متر مربع با هزینه ‌۱میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح مجتمع اداری شهرستان ارزوئیه

با حضور آقای بصیری معاون استاندار فاز اول مجتمع اداری شهرستان ارزوئیه با اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال  بهره برداری  شد.
این طرح در زمینی به مساحت ۱۴۴۴ متر مربع جهت تجمیع برخی ادارات شهرستان ارزوئیه مورد بهره برداری قرار گرفت

آبیاری قطره ای تحت فشاردر۵۰هکتاراز اراضی دشت دهرضا ریگان نیزافتتاح شد.
این طرح با اعتبار ۱۴میلیاردریال اجرا که از هدر رفت ۹۰درصدی آب جلوگیری می کند.
چندین طرح عمرانی، کشاورزی وبهداشتی هم در رابُر افتتاح شد.
طرح بهسازی ، لکه گیری وروکش آسفالت محور رابر/ بافت به طول ۱۶کیلومتر بااعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد ریال ، اجرای طرح هادی روستای سرغشک بااعتباری بالغ بر ۴۴۵۰میلیون ریال ، اصلاح شبکه برق دهستان سیه بنوئیه بااعتباری بالغ بر ۴۰۰۰میلیون ریال ، تکمیل کانال بتنی انتقال آب کشاورزی روستای سرغشک بااعتباری بالغ بر ۵۲۰میلیون ریال به طول ۳۰۰متر ، خانه بهداشت روستای برف انبار بااعتباری بالغ بر ۳۵۰۰میلیون ریال افتتاح و کلنگ جایگاه پمپ بنزین بااعتباری بالغ بر ۴۰میلیاردریال توسط بخش خصوصی در شهرستان رابر به زمین زده شد..

 شش طرح برق رسانی هم در شهرستان زرند به بهره برداری قرار گرفت .

     

این طرحها با اعتبار ۷ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال با مشارکت بخشداری در روستاهای دشتخاک ، روح آباد، سلیمان آباد، عباس آباد، چاهکین و ده احمدی سربنان در قالب اجرای ۳ هزار ۷۳۷ متر شبکه ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف و نصب ۲ دستگاه پست هوایی انجام شده است .

دو طرح عمرانی نیز شامل،
زمین چمن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منوجان به مساحت ۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ،ملی و
پروژه رفع افت ولتاژ در روستای جلال آباد منوجان با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

چندین طرح با اعتباری بالغ بر۵۲۵میلیارد ریال در شهرستان رودبارافتتاح شد.ادامه افتتاح طرح‌های دولت

این طرح ها شامل رو کش آسفالت شهر رودبار به طول ۵کیلومتر ،مدرسه سه کلاسه روستای مظفرآباد،افت ولتاژ برق روستای گلشهر و ۲۰۰۰هکتار آبیاری تحت فشار است.

طرح۱۱۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار، پروژه پل سمیه،آسفالت خیابان های جانبازان، شهید چمران، رسالت شمالی یک، بلوار شهید اسماعیلی، بلوار معلم و بلوار قائم (عج) و پروژه
پل نورآباد افتتاح و عملیات اجرایی پروژه توسعه پرورش مرغ گوشتی کهنوج نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرحهایی بود که به بهره برداری رسید.

در آخرین روز از هفته دولت طرح آبرسانی به شهر بلورد سیرجان هم با حضور استاندار افتتاح شد و ۵۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

 ۶۰ میلیارد ریال برای  طرح هزینه شده است.

همچنین آغازعملیات اجرایی آبرسانی به ده روستا در بخش پاریز و و بخش مرکزی نیزآغاز شد که در این طرح ۳ باب مخزن با ظرفیت ۴۶۰ متر مکعب احداث ویک حلقه چاه حفر و تجهیز شد و ۳۱۸ خانواراز نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند هزینه این طرح ۶۷ میلیارد ریال است که از اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

بهره برداری از نیروگاه ۳۰ کیلوواتی اداره آب سیرجان با اعتبار ۳ میلیارد ریال از منابع داخلی شرک آبفای سیرجان و بهره برداری از۳ طرح نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که استاندار کرمان افتتاح کرد.

طرح توسعه ناحیه صنعتی بَلورد هم با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

 

   

 




ادامه افتتاح طرح‌های دولت

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? ادامه افتتاح طرح‌های دولت