اداره کل داریم اما اجازه جذب نیرو نداریم

مدیرکل اموال‌تملیکی کرمان با اشاره به نیاز استان در ایجاد سه اداره برای این نهاد گفت: سه مکان در سه شهرستان جیرفت، سیرجان و بم انتخاب شده اما نیروی کاری ندارند. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان ، عباس سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در کارگروه رفع مشکلات و چالش‌های اداره‌کل اموال […]

مدیرکل اموال‌تملیکی کرمان با اشاره به نیاز استان در ایجاد سه اداره برای این نهاد گفت: سه مکان در سه شهرستان جیرفت، سیرجان و بم انتخاب شده اما نیروی کاری ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان ، عباس سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در کارگروه رفع مشکلات و چالش‌های اداره‌کل اموال تملیکی استان کرمان عنوان کرد: ما بیست‌ودومین استانی هستیم که مورد رصدوپایش قرار خواهیم گرفت.

مدیرکل اموال‌تملیکی استان کرمان ادامه داد: در سه ماهی که خدمت‌گذار مردم بوده و وظیفه خدمت را بر عهده گرفته‌ایم، روزی نبوده است که دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی با ما دست دوستی نداشته باشند و خدا را شاکریم که همراه و هم‌نظر ما بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر در استان پیشرفتی صورت گرفته، حاصل نتایج زحمات و همراهی تمام اعضای شریک در این مجموعه اعم از پلیس امنیت اقتصادی تا قوه‌قضا که یک چرخه تکاملی بود، است

سام‌نژاد اذعان کرد: در سازمان اموال‌تملیکی استان کرمان گرچه در مباحث گوناگون در رقم‌های پایین جدول بودیم و رتبه ۳۰‌ام به ما اختصاص داشت، اما در بسیاری از شاخص‌ها رتبه اول را کسب کرده و در عرصه فروش در رتبه پنجم را به‌دست آوردیم.

مدیرکل اموال تملیکی ادامه داد: با توجه به کمبود نیرویی که داریم، در سال ۱۴۰۲ تعداد پرونده‌های تشکیل شده‌ در این نهاد  ۱۴۰۹ فقره بوده و از سال گذشته تاکنون دو هزار و ۵۷۰ پرونده نیز تعیین تکلیف شده و به نتیجه رسیده است،  ارزش ریالی  ۲۰۰ میلیارد تومانی هم ماحصل تعیین تکلیف این پرونده‌ها بوده است.

وی افزود: مهمترین چالش‌های استان  نبود انبارها به‌روز است  و لازم است که بودجه مورد نیاز در جهت ساخت‌وساز انبارها تزریق شود، زیرا استان ظرفیت بزرگی است و این انبارهای فعلی توان پشتیبانی از این عرصه را ندارد در استان با همکاری دستگاه مربوطه زمینی به ما اختصاص داده شده است، اگر بودجه‌ای به‌ ما اختصاص داده شود شود تا مراقبت از اموال صورت گیرد.

سام‌نژاد ادامه داد: کرمان زیر‌ساخت‌های خوبی دارد و ما پیشنهاد دادیم انباری مشترک بین هرمزگان و کرمان ایجاد شود و این مسئله به صورت مستقر و ثابت باشد و مقطعی نباشد بنابراین سازو‌کاری باید چید که تا این امر محقق شود.

مدیرکل اموال‌تملیکی استان کرمان افزود: ما در سطح استان نیازمند سه اداره هستیم، اولین اداره باید در جنوب و شهر جیرفت، سیرجان و بم ارگ جدید ایجاد شود زیرا اگر در استان راه اندازی شوند بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.

وی ادامه داد: ما در این سه شهرستان مشکل جا و امکانات نداریم بلکه نیازمند نیروی انسانی توانمند هستیم که متأسفانه اجازه جذب نیرو به ما داده نمی‌شود، اگر دستور داده شود سه اداره تشکیل  و جذب نیرو کنند بسیاری از مشکلات در این مناطق حل خواهد شد.

انتهای خبر/ طهماسبی

 




اداره کل داریم اما اجازه جذب نیرو نداریم

منبع:آرمـان
? اداره کل داریم اما اجازه جذب نیرو نداریم