اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان افتتاح شد | خبر کرمان

کرمان- نشست شورای قضایی استان کرمان باحضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار و اداره ثبت اسناد و املاک منوجان بصورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی ظهر چهارشنبه در نشست شورای قضائی استان کرمان، اظهار کرد: سال‌ها مسئولان قضائی، اجرایی […]



کرمان- نشست شورای قضایی استان کرمان باحضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار و اداره ثبت اسناد و املاک منوجان بصورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی ظهر چهارشنبه در نشست شورای قضائی استان کرمان، اظهار کرد: سال‌ها مسئولان قضائی، اجرایی و مردم شهرستان منوجان درخواست راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک را داشته‌اند.

وی افزود: با پیگیری‌های مدیران شهرستانی و همراهی مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان، این اداره در شهرستان منوجان راه اندازی شده است.

حمیدی سپس یاد و خاطره شهدای کشور و استان کرمان به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین یاد و خاطره شهید قدس اسماعیل هنیه را که در جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها به شهادت رسید را گرامی داشت.

در ادامه این نشست حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه شهرستان منوجان اظهار کرد: اگر اسناد صحیح و دقیق تنظیم شوند بسیاری از دعاوی در جامعه حل خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما درجامعه این است که اسناد به صورت خانگی تنظیم می‌شود و بعداً به اختلاف می‌انجامد.

جمشید سراجی، فرماندار شهرستان منوجان نیز در این نشست گفت: ساختمان فعلی اداره ثبت اسناد و املاک منوجان به صورت امانی در اختیار این اداره قراردارد.

وی افزود: بزودی زمینی در بهترین موقعیت مکانی در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد تا نسبت به احداث ساختمان این اداره اقدام شود.

سامان افشارمنش، رئیس حوزه قضائی شهرستان منوجان نیز بیان کرد: با راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در منوجان، صدور اسناد مالکیت به خوبی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: این مهم در سرعت به رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد رضایت مندی در مردم بسیار اثرگذار خواهد بود.

یادآوری می‌شود: در این مراسم همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های ۱۰ ساله مسعود مسعودی نیا، در سمت مسئول کانون بسیج شهید لاجوردی ثبت اسناد و املاک استان کرمان، سید مهدی هاشمی ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک استان به عنوان مسئول جدید این کانون معرفی شد.

کد خبر ۶۱۸۲۱۳۹


اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان افتتاح شد

منبع: مــهر
? اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان افتتاح شد