ادارات دولتی کرمان پنجشنبه ها تعطیل شد

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: به منظور کنترل انرژی پنجشنبه ها را تا پایان فصل سرما(اسفند ماه) تعطیل اعلام کنیم. به گزارش فت فتو؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در جلسه ستاد بحران استان کرمان گفت: با توجه به وضعیت انرژی در کشور، بر اساس مصوبات این اجازه داده شده است که […]

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: به منظور کنترل انرژی پنجشنبه ها را تا پایان فصل سرما(اسفند ماه) تعطیل اعلام کنیم.

به گزارش فت فتو؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در جلسه ستاد بحران استان کرمان گفت: با توجه به وضعیت انرژی در کشور، بر اساس مصوبات این اجازه داده شده است که برای کنترل انرژی ساعت کار ادارات را کم و یا یک روز تعطیل شود، بنابراین پیشنهاد این بود که پنجشنبه ها را تا پایان فصل سرما(اسفند ماه) تعطیل اعلام کنیم.
 
فداکار ابراز کرد: میزان مصرف انرژی باید به نسبت ابتدای آذر ماه کاهش پیدا کند و در این زمینه ادارات، دستگاه ها، مساجد، مدارس و غیره باید همکاری لازم را داشته باشند تا صنعت تعطیل نشود.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه ادارات دولتی، مدارس، مساجد و غیره باید در ساعات کاری حتماً مدیریت مصرف انرژی را داشته باشند، خاطر نشان کرد: در صورتی که ادارات دولتی مصرف خود را مدیریت نکنند، گاز آنها قطع می‌شود.

انتهای پیام/م




ادارات دولتی کرمان پنجشنبه ها تعطیل شد

منبع:آرمـان
? ادارات دولتی کرمان پنجشنبه ها تعطیل شد