اخذ رضایت ۱۷۸ میلیاردی از شاکیان با پویش نذر حریت در استان کرمان | خبر کرمان

کرمان- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در ماه‌های محرم و صفر و در راستای پویش نذر حریت، بیش از۱۷۸ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال اخذ رضایت شاکی انجام شده است. به گزارش نذیر کرمان، سیدحجت الله موسوی قوام صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ستاد از ابتدای سال گذشته موفق به […]



کرمان- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در ماه‌های محرم و صفر و در راستای پویش نذر حریت، بیش از۱۷۸ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال اخذ رضایت شاکی انجام شده است.

به گزارش نذیر کرمان، سیدحجت الله موسوی قوام صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ستاد از ابتدای سال گذشته موفق به آزادی ۱۵۰ مددجوی واجد شرایط از زندان‌های استان شده است.

موسوی قوام ادامه داد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۵۵ دصد بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵۶ زندانی جرایم غیرعمد (مالی، مهریه، نفقه و …) در زندان‌های استان کرمان تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان سپس یادآور شد: زمینه آزادی ۱۵ مددجوی واجد شرایط غیرعمد زندان‌های استان به مناسبت اربعین حسینی فراهم شده است.

موسوی قوام خاطرنشان کرد: کل مبلغ بدهی این زندانیان بیش از ۲۹۷ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: در ایام ماه‌های محرم و صفر و در راستای پویش نذر حریت، با تلاش مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در جلسات صلح و سازش در سطح زندان‌ها، بیش از ۱۷۸ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال اخذ رضایت شاکی انجام شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: همچنین در بحث اعسار و توان پرداخت، بیش از ۸۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال باید توسط خود مددجویان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در نهایت با پرداخت مبلغ ۳۴ میلیارد و۳۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی ستاد دیه استان کرمان، تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های عامل و کمک ستاد دیه کشور این مددجویان از زندان آزاد شدند.

موسوی قوام اظهار کرد: مردم نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به نام ستاد مردمی دیه استان کرمان واریز کنند.

کد خبر ۶۲۰۹۳۰۸


اخذ رضایت ۱۷۸ میلیاردی از شاکیان با پویش نذر حریت در استان کرمان

منبع: مــهر
? اخذ رضایت ۱۷۸ میلیاردی از شاکیان با پویش نذر حریت در استان کرمان