اختصاص ۲ آمبولانس به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: ماه گذشته یک دستگاه و امروز نیز دو دستگاه دیگر آمبولانس به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان اختصاص یافت. به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز دو دستگاه آمبولانس از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان تحویل داده شد.   مردادماه امسال بود […]



رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: ماه گذشته یک دستگاه و امروز نیز دو دستگاه دیگر آمبولانس به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز دو دستگاه آمبولانس از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان تحویل داده شد.

 
مردادماه امسال بود که قول تحویل ۱۰ دستگاه آمبولانس به کرمان داده شده بود، یک دستگاه آمبولانس ماه گذشته و این‌ ماه نیز دو دستگاه تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمان داده شد.
 
مهدی احمدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اختصاص یافتن دو دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متعاقب برنامه‌ای که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مصوب شد تحویل ۹ دستگاه اتومبیل شاسی‌بلند عملیاتی را داشتیم که به هر یک از مراکز بهداشتی یک دستگاه تعلق گرفت.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت نیز به مراکز بهداشتی تعلق گرفت اما قرار بود که ماهانه یک دستگاه اورژانس تجهیز شده نیز تحویل بگیرم که یک دستگاه ماه گذشته و این‌ ماه نیز دو دستگاه تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمان داده شد.
 
وی عنوان کرد: بر اساس نیاز اورژانس ۱۱۵ این دو دستگاه‌ به شهرستان‌هایی که لازم است تعلق خواهد گرفت.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به فرسوده بودن ناوگان آمبولانسی کرمان بیان کرد: تلاش کردیم و سال گذشته تعدادی آمبولانس از مجموعه خیران گرفته شد و با اضافه شده ۱۰ آمبولانس دیگر به این ناوگان، بخشی از مشکلات‌مان حل می‌شود.

انتهای خبر/ پسند


اختصاص ۲ آمبولانس به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان

منبع:آرمـان
? اختصاص ۲ آمبولانس به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان