اختصاص یک‌سوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به راه‌های کرمان

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«بیش از یک‌سوم از اعتبار مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان،به حوزۀ جاده‌ها و راه‌های روستایی اختصاص یافته است». محمدمهدی فداکار افزود:«تکمیل بیمارستان‌های جنوب کرمان امری ضروری است زیرا از کاهش تلفات مصدومین بعد از وقوع حوادث و انتقال به بیمارستان جلوگیری می‌کند و در همین راستا نیز […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«بیش از یک‌سوم از اعتبار مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان،به حوزۀ جاده‌ها و راه‌های روستایی اختصاص یافته است».

محمدمهدی فداکار افزود:«تکمیل بیمارستان‌های جنوب کرمان امری ضروری است زیرا از کاهش تلفات مصدومین بعد از وقوع حوادث و انتقال به بیمارستان جلوگیری می‌کند و در همین راستا نیز بالاترین اعتبار در این خصوص اختصاص یافته است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی ۲۳ شهریور در جلسۀ کمیسیون راه‌ها و تصادفات استان بیان کرد:«باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا آمار تصادفات و تلفات در استان کاهش پیدا کند».

استاندار کرمان با تاکید براینکه رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان ضروری بوده و باید این موضوع به صورت جدی پیگیری شود،ادامه داد:«اصلاح یک نقطۀ حادثه‌خیز هزینۀ زیادی ندارد ولی تصادفات در ماه‌های حرام و همچنین پرداخت دیه برای مردم سخت است لذا شرکت‌های بیمه‌ای استان پای کار بیایند و در نقاط حادثه‌خیز بیمه آنها اصلاح شود تا یک کار بازدارنده بزرگی در این راستا انجام دهند چراکه از پرداخت خسارت در آینده جلوگیری می‌کند».

فداکار با اشاره به زمان بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد:«عملیات عمرانی در زمان بازگشایی مدارس به‌ویژه در محدودۀ مدرسه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شود و این محدودیت‌ها برای این است که جابه‌جایی دانش‌آموزان به راحتی انجام و از حجم ترافیک کاسته شود».

استاندار کرمان با اشاره به اینکه احداث پاسگاه راهنمایی و رانندگی در شهرستان‌های قلعه‌گنج و رودبارجنوب یک ضرورت است و حتماً باید برای این منظور زمین اختصاص داده شود،اظهار کرد:«ایجاد روشنایی معابر و همچنین افزایش دوربین‌های امنیتی در جاده‌های استان برای کاهش حوادث ترافیکی،امری لازم است». /پ




اختصاص یک‌سوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به راه‌های کرمان

منبع:خبر کرمان
?

اختصاص یک‌سوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به راه‌های کرمان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی