احداث کارخانه مس کاتد و کنسانتره توسط سرمایه‌گذار معدن مس کرور

نذیر کرمان/کرمان نشست سرمایه‌گذار معدن مس کرور و مدیرکل صمت جنوب کرمان با نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس برگزار شد. بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس امروز هفتم مرداد با اشاره به این نشست گفت: تعهد پیمانکار بر راه‌اندازی دو کارخانه مس کاتد و کنسانتره مس با ایجاد اشتغال […]



نذیر کرمان/کرمان نشست سرمایه‌گذار معدن مس کرور و مدیرکل صمت جنوب کرمان با نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس برگزار شد.

بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس امروز هفتم مرداد با اشاره به این نشست گفت: تعهد پیمانکار بر راه‌اندازی دو کارخانه مس کاتد و کنسانتره مس با ایجاد اشتغال ۲۰۰۰ نفری در منطقه با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: با توجه به مهلت سه ماهه به سرمایه‌گذار، پیگیری‌های متعددی برای آغاز فعالیت در منطقه و انجام عملیات معدنی صورت گرفت.

سعیدی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد همزمان با کار احداث کارخانه، موضوع زیرساخت‌ها مانند آب و برق پیگیری شود تا روند فعالیت‌ها تسریع شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سرمایه‌گذار خواسته شد برنامه فازبندی را ارائه نماید و تا یک سال آینده کارخانه مس کاتد در جوار معدن راه‌اندازی و زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفری را فراهم کند.

وی با بیان اینکه در فاز دوم، کارخانه کنسانتره هم راه‌اندازی می‌شود، افزود: با راه‌اندازی کارخانه کنسانتره هم ۱۰۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.

سعیدی از تعهد احداث و ایجاد دو پد بالگرد در محدوده معدن مس کرور توسط سرمایه‌گذار خبر داد که بایستی در روند انجام اقدامات فعال شدن معدن مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نذیر کرمان، معدن مس کرور در ۶ کیلومتری شمال روستای رودفرق از توابع شهرستان عنبرآباد و در ۴۰ کیلومتری جنوب شرق شهرستان جیرفت در جنوب کرمان واقع‌ شده است.

انتهای پیام 


احداث کارخانه مس کاتد و کنسانتره توسط سرمایه‌گذار معدن مس کرور

منبع: ایـسنا
? احداث کارخانه مس کاتد و کنسانتره توسط سرمایه‌گذار معدن مس کرور