احداث حسینیه خراسانی ها جهت اسکان زائران در جوار گلزار شهدای کرمان

حسین زاده از احداث حسینیه خراسانی ها در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با رایزنی هایی که صورت گرفته قرار است به زودی حسینیه ای در نزدیک گلزار شهدای کرمان جهت اسکان موقت زائران سلیمانی ساخته شود. به گزارش فت فتو، پیش از ظهر امروز به دعوت کانون خادمیاران رضوی […]

حسین زاده از احداث حسینیه خراسانی ها در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با رایزنی هایی که صورت گرفته قرار است به زودی حسینیه ای در نزدیک گلزار شهدای کرمان جهت اسکان موقت زائران سلیمانی ساخته شود.

به گزارش فت فتو، پیش از ظهر امروز به دعوت کانون خادمیاران رضوی استان کرمان جهت طبخ  اطعام فاطمی توسط موکب ثامن الائمه مشهدی ها در آشپزخانه تکیه میدان قلعه دعوت شدیم.
 
در ابتدای ورود تعداد زیادی از خادمانی را دیدیم که مشغول طبخ و بسته بندی غذای نذری بودند.
 
به یاد آشپزخانه حضرت افتادم، خادمان رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) کار خود را شروع کردند، پس از آن جهت تبرک شدن غذاها دائم برای سلامتی آقا امام زمان (عج) تعالی فرجه شریف صلوات می فرستادند.
 
فضای آشپزخانه آکنده از عطر محمدی شده بود، محمد حسین زاده مدیر اجرایی خدمات موکب ثامن الائمه (ع) اربعین  خراسان رضوی به جمع خبرنگاران آمد و گفت: این اعضایی که شما می بینید از روز سه شنبه ۷ دیماه به قصد زیارت مرقد حاج قاسم برای اولین بار وارد کرمان شده اند.
 
وی ادامه داد: این موکب تنها مختص اربعین حسینی بود اما از امسال قصد داریم علاوه بر اربعین  در کربلا هر ساله به نیت گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها  آن را در جوار مرقد این شهید بزرگوار برپا نموده و از زائران داخلی و خارجی پذیرایی کنیم.
 
حسین زاده همچنین از احداث حسینیه خراسانی ها در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با رایزنی هایی که صورت گرفته قرار است به زودی حسینیه ای در نزدیک گلزار شهدای کرمان جهت اسکان موقت زائران سلیمانی ساخته شود.

مدیر اجرایی موکب ثامن الائمه (ع) خراسانی ها می گوید: حاج قاسم علاوه بر اینکه فرمانده سپاه قدس بود خادم امام رضا (ع) نیز بود بارها او را در مشهدالرضا در جوار امام همام زیارت کرده و با او به مصاحبت پرداخته ام.

زمانی که از وی خواستیم تا در رابطه با خاطراتی از وی دارد بیان کند بغض اجازه صحبت به او نداد و دانه های اشک امانش را برید و با صدای بلند شروع به گریه کرد و دیگر نتوانست پاسخی دهد، در سکوت و ناله های غمناک او حرف های بسیاری گنجانده شده بود.

به گزارش فت فتو؛ محمد حسین زاده علاوه بر مدیر اجرایی موکب ثامن الائمه خراسانی ها خادم حرم یار هم هست، او در چایخانه صحن کوثر، رضوی و غدیر خدمت رسان زائران است.
 
انتهای پیام/نامجو
 




احداث حسینیه خراسانی ها جهت اسکان زائران در جوار گلزار شهدای کرمان

منبع:آرمـان
? احداث حسینیه خراسانی ها جهت اسکان زائران در جوار گلزار شهدای کرمان