احداث اماکن رفاهی و عمومی در جيرفت

شهردار جیرفت گفت: اماکن رفاهی از جمله مهمان‌سرا، رستوران، باشگاه بدن‌سازی، کافی‌شاپ و… برای کارکنان شهرداری و استفاده عموم مردم احداث ‌‌شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی در خصوص تأسیس اماکن رفاهی و عمومی شهرداری جيرفت گفت: زمانی همکاران من برای شهر جیرفت تلاش می‌کنند بنده به‌عنوان مدیر آن […]



شهردار جیرفت گفت: اماکن رفاهی از جمله مهمان‌سرا، رستوران، باشگاه بدن‌سازی، کافی‌شاپ و… برای کارکنان شهرداری و استفاده عموم مردم احداث ‌‌شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی در خصوص تأسیس اماکن رفاهی و عمومی شهرداری جيرفت گفت: زمانی همکاران من برای شهر جیرفت تلاش می‌کنند بنده به‌عنوان مدیر آن مجموعه وظیفه دارم به فکر معیشت و رفاه این عزیزان باشم.

 
شهردار جیرفت بیان کرد: شهرداری جیرفت یک مهمان‌سرا نداشت در صورتی کوچک‌ترین شهرداری‌ها یک یا چند مهمان‌سرا دارند، از همین رو دوستان من فوراً جهت احداث مهمان‌سرا برای شهرداری اقدام کردند. 
 
وی افزود: از آن‌جایی که ما نزدیک به ۱۰۰۰ نفر نیرو در شهرداری داریم و با خانواده‌های خود قریب به چهار الی ۵ هزار نفر جمعیت دارند، ما بایستی برای آن‌ها یک امکانات رفاهی مهیا کنیم تا ترغیب شوند و انگیزه داشته باشند برای شهر جیرفت شبانه‌روزی کار کنند. 
 
ربانی مطرح کرد: به لطف همکارانم در شورای شهر جیرفت که تأسیس رستوران را مصوب کردند، این رستوران را برای همکاران تأسیس کردیم که می‌توانند با خانواده‌های خود تشریف ببرند و استفاده کنند.
 
شهردار جیرفت خاطرنشان کرد: باشگاه بدن‌سازی، مهمان‌سرای شهرداری، کافی‌شاپ و همچنین فروشگاه‌های موارد غذایی، لوازم خانگی و پوشاک از جمله خدمات رفاهی است که برای کارکنان شهرداری آماده کرده‌ایم در حالی که عموم مردم نیز می‌توانند از این خدمات شهرداری استفاده لازم را ببرند. 
 
منبع: دقیانوس
 
انتهای خبر/ فلاح


احداث اماکن رفاهی و عمومی در جيرفت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? احداث اماکن رفاهی و عمومی در جيرفت