احتمال تصویب فروش سلاح به تل‌آویو در کنگره آمریکا

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که دو قانون‌گذار ارشد دموکرات در تلاش هستند تا قرارداد بزرگی برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی را تصویب کنند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ روزنامه «واشنگتن‌پست» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که دو قانون‌گذار ارشد دموکرات در تلاش هستند تا قرارداد بزرگی برای فروش تسلیحات به رژیم […]



یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که دو قانون‌گذار ارشد دموکرات در تلاش هستند تا قرارداد بزرگی برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی را تصویب کنند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ روزنامه «واشنگتن‌پست» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که دو قانون‌گذار ارشد دموکرات در تلاش هستند تا قرارداد بزرگی برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی را تصویب کنند.

در این گزارش آمده است که «گرگوری میکس» و «بن کاردین» با فروش عمده تسلیحات به رژیم صهیونیستی به ارزش ۱۸ میلیارد دلار از جمله ۵۰ فروند جنگنده «اف-۱۵» موافقت کردند.

واشنگتن‌پست نوشت اکنون وزارت خارجه آمریکا می‌تواند گام بعدی به سوی نهایی کردن این قرارداد یعنی اطلاع‌رسانی به کنگره در مورد این مصوبه را آغاز کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از تاریخ هفت اکتبر ۲۰۲۳ و از زمان آغاز حملات جنایت‌کارانه به نوار، ۳۷ هزار و ۳۴۷ فلسطینی را به‌شهادت رسانده و ۸۵ هزار و ۳۷۲ نفر را نیز مجروح کرده است.

انتهای خبر/م


احتمال تصویب فروش سلاح به تل‌آویو در کنگره آمریکا

منبع:آرمـان
? احتمال تصویب فروش سلاح به تل‌آویو در کنگره آمریکا