احتمالا در ایام اربعین پروازها به عراق از فرودگاه کرمان افزایش یابد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به خیل ارادتمندان مشتاق سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی،گفت:«برقراری پرواز‌های فوق‌العاده در ایام اربعین حسینی از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی پیگیری‌ شده است». علی جزینی‌زاده افزود:«هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی کرمان،شرکت هواپیمایی کاسپین در روز‌های شنبه نسبت به اعزام زائران عتبات اقدام […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به خیل ارادتمندان مشتاق سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی،گفت:«برقراری پرواز‌های فوق‌العاده در ایام اربعین حسینی از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی پیگیری‌ شده است».

علی جزینی‌زاده افزود:«هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی کرمان،شرکت هواپیمایی کاسپین در روز‌های شنبه نسبت به اعزام زائران عتبات اقدام می‌کند».

وی ادامه داد:«همچنین مقرر شد شرکت‌های هواپیمایی آتا،جمهوری اسلامی و ماهان در صورت وجود شرایط فنی و عملیاتی و همچنین اخذ مجوز‌های مرتبط نسبت به برقراری پرواز برای انتقال زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مقصد نجف اشرف و بغداد از فرودگاه بین‌المللی کرمان اقدام کنند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان،جلسۀ تسهیلات با موضوع پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین‌المللی کرمان با حضور شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی و ماهان،نیرو‌های نظامی،انتظامی و امنیتی،معاونین اداره‌کل فرودگاه‌های کرمان،حج و زیارت،مرکز بهداشت،گمرکات،پلیس راهور و مسئولان ادارات کنترل ترافیک هوایی و آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما برگزار شد.




احتمالا در ایام اربعین پروازها به عراق از فرودگاه کرمان افزایش یابد

منبع:خبر کرمان
?

احتمالا در ایام اربعین پروازها به عراق از فرودگاه کرمان افزایش یابد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی