احترام به نظرات کارشناسی، استفاده از نیروهای شایسته و تقویت همکاری‌های بین بخشی از مهم‌ترین عوامل ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در مدارس شاهد است

کرمان (نذیر کرمان) – رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولویت ما بر این است که مدیران مدارس شاهد از بدنه خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند، هرچند در گذشته نیز افرادی خارج از این جامعه مسئولیت داشته‌اند و خدمات خوبی ارائه کرده‌اند. مژگان شریف زاده با تأکید […]



کرمان (نذیر کرمان) – رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولویت ما بر این است که مدیران مدارس شاهد از بدنه خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند، هرچند در گذشته نیز افرادی خارج از این جامعه مسئولیت داشته‌اند و خدمات خوبی ارائه کرده‌اند.







مژگان شریف زاده با تأکید بر لزوم هماهنگی و اطلاع‌رسانی به‌موقع در تصمیمات مرتبط با مدارس شاهد، گفت: هرگونه تغییر در مدیر، سرپرست یا کارشناس مدارس شاهد باید با اطلاع قبلی به این اداره انجام شود تا فرآیندها مطابق ضوابط و قوانین شاهد و امور ایثارگران پیش برود.

وی افزود: انتظار ما این است که در انتخاب مدیران و کارشناسان مدارس شاهد، افرادی به‌کار گرفته شوند که تسلط کامل بر قوانین و بخشنامه‌های حوزه شاهد و امور ایثارگران داشته باشند، ترجیح ما بر این است که این همکاران از بدنه خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند، هرچند در گذشته نیز افرادی خارج از این جامعه مسئولیت داشته‌اند و خدمات خوبی ارائه کرده‌اند.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت تعامل اداری منسجم تصریح کرد: متأسفانه در برخی موارد، پاسخ‌گویی به بخشنامه‌ها و نامه‌های ارسالی با تأخیر انجام می‌شود یا کارشناسان از محتوای بخشنامه‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، این موضوع باعث بروز مشکل در پاسخ‌گویی به وزارتخانه می‌شود، به‌ویژه زمانی که بازه زمانی اعتبار بخشنامه‌ها به پایان رسیده است.

وی تأکید کرد: لازم است کارشناسان نسبت به مسئولیت خود در پیگیری، مطالعه و پاسخ‌گویی دقیق و به‌موقع به مکاتبات اداری حساسیت بیشتری داشته باشند تا از ایجاد اختلال در امور و بروز مشکلات اجرایی جلوگیری شود.




منبع :

آموزش و پرورش




احترام به نظرات کارشناسی، استفاده از نیروهای شایسته و تقویت همکاری‌های بین بخشی از مهم‌ترین عوامل ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در مدارس شاهد است

منبع: پــانا
? احترام به نظرات کارشناسی، استفاده از نیروهای شایسته و تقویت همکاری‌های بین بخشی از مهم‌ترین عوامل ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در مدارس شاهد است