اجلاسیه مجمع بسیجیان زرند برگزار شد | اخبار استان کرمان

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند از برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان زرند متشکل از هشت کارگروه تخصصی خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان زرند با رویکرد گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری نخبگان بسیجی با حضور کاظمی رئیس مجمع بسیج استان کرمان، امام‌ جمعه، نماینده مردم زرند و کوهبنان در […]




جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند از برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان زرند متشکل از هشت کارگروه تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان زرند با رویکرد گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری نخبگان بسیجی با حضور کاظمی رئیس مجمع بسیج استان کرمان، امام‌ جمعه، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و روسای کارگروه‌ها در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

روح‌الله اثنی‌عشری بیان کرد: مجمع بسیجیان شهرستان زرند با هشت کارگروه تخصصی شامل کارگروه اقتصادی و زیربنایی، تحقیقات و فناوری، زنان و خانواده، سلامت و بهداشت، محیط زیست، آموزش و تربیت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، حقوقی و قضایی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: کارگروه‌ها با پیدا کردن مسائل و مشکلات و راه‌اندازی میز تخصصی در هر مسئله و نیز گفتمان‌سازی و راه‌اندازی هیات‌های رصدگر، میزان حل مسائل را در شهرستان ارتقاء دهند‌.

کاظمی بیان کرد: کارگروه‌های مجمع بسیج متشکل از افرادی نخبه، دلسوز، متعهد و انقلابی هستند، طرح مسئله کرده و مشکل را شناسایی و برای آن راه‌حل پیشنهاد می‌کنند.

وی افزود: مجموعه بسیج بسیار گسترده است، هر بخشی از بسیج یک هیات اندیشه‌ورز دارد، که مسائل و مشکلات را ارزیابی و برای حل آن راهکار ارائه می‌دهند، که در حال حاضر این کار به مجامع بسیج محول شده است.

رئیس مجمع بسیج استان کرمان تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید زیرساخت‌ها را برای اجرای طرح‌‌های مصوب در مجامع بسیج فراهم کنند.

کاظمی تاکید کرد: اگر طرح مصوب در حیطه دستورالعمل ادارات باشد، قابل اجراست و در غیر این‌ صورت باید با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی صحبت کرد و زیرساخت را فراهم کرد.

رئیس مجمع بسیج استان کرمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دچار جنگ شناختی هستیم، به‌گونه‌ای که دشمن اعتقادات، باورها و اراده ما را هدف گرفته و هجمه‌های رسانه‌ای علیه ماست. حیف است ما در جنگ سخت ایستادگی کردیم، حالا اگر بعد از دفاع مقدس و حل مشکل امنیت، نتوانیم مشکلات داخلی را حل کنیم، این جای تأسف دارد و نشان از هدف‌گیری اراده‌ها توسط دشمن دارد.

شایان ذکر است در این اجلاسیه کارگروه‌ها طرح‌های خود را ارائه کرده و حاضران سوالات خود را از مسئولان مطالبه کردند.

انتهای خبر/ زارعی


اجلاسیه مجمع بسیجیان زرند برگزار شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجلاسیه مجمع بسیجیان زرند برگزار شد