اجرای ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای استان کرمان | خبر کرمان

کرمان_مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان گفت: در طرح جهاد آبرسانی ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای استان کرمان اجرا شد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت طرح جهاد آبرسانی در تأمین آب روستاهای فاقد آب استان کرمان گفت: در استان کرمان برای آبرسانی […]



کرمان_مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان گفت: در طرح جهاد آبرسانی ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای استان کرمان اجرا شد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت طرح جهاد آبرسانی در تأمین آب روستاهای فاقد آب استان کرمان گفت: در استان کرمان برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب بالای ۲۰ خانوار تاکنون ۵۵ حلقه چاه حفر و تجهیز شده و تعداد ۶۳ حلقه چاه دیگر نیز باید در آینده حفر شود.

وی افزود: در طرح جهاد آبرسانی برای تأمین آب روستاها تا کنون ۳۱۰ کیلومتر خط انتقال اجرا و مخازن ذخیره آب با ظرفیت ۹ هزار و ۳۸۰ مترمکعب احداث شد.

وی تصریح کرد: این طرح توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و قرارگاه خاتم در سطح روستاهای استان در حال اجراست که با اتمام آن تعداد قابل توجهی از روستاها از نعمت آب بهره مند می‌شوند.

کد خبر ۶۲۴۲۴۷۱


اجرای ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای استان کرمان

منبع: مــهر
? اجرای ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای استان کرمان