اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه

مرتضی امیری پاک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه از اجراي گام ششم طرح شهيد حاج قاسم سليماني با شعار مشاركت حداكثري مردم در برنامه هاي مقابله با كرونا در شهرستان ارزوئیه خبر داد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه در حال انجام […]

مرتضی امیری پاک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه از اجراي گام ششم طرح شهيد حاج قاسم سليماني با شعار مشاركت حداكثري مردم در برنامه هاي مقابله با كرونا در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه در حال انجام است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه افزود: در راستاي اجراي گام ششم طرح شهيد حاج قاسم سليماني با شعار مشاركت حداكثري مردم در برنامه هاي مقابله با كرونا مراقبت در منزل افراد مشكوك ناتوان ، انجام واكسيناسيون و انجام تست از اطرافيان توسط پزشكان و اعضاي تيم سلامت مراكز خدمات جامع سلامت همراه با آموزش هاي نحوه جداسازي و قرنطينه درسطح شهرستان ارزوئیه در حال انجام است.

امیری پاک گفت: از همشهريان محترم خواهشمندیم به منظور پيشگيري از ابتلا به كرونا و قطع زنجيره انتقال ويروس از حضور در تجمعات خودداري نموده و سه اصل پيشگيري (استفاده از ماسك ، رعايت فاصله اجتماعي و شستشوي صحيح دست ها ) را رعايت کنند.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده 




اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه

منبع:آرمـان
? اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه