اجرای پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان کرمان/ نیاز به همه گروه های خونی

فت فتو/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اجرای پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان استان گفت: هم اکنون در استان به تمام گروه های خونی نیاز داریم. دکتر”ایرج شکوهی” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: پویش نذر خون با همکاری جامعه ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، هیئت ورزش […]

فت فتو/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اجرای پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان استان گفت: هم اکنون در استان به تمام گروه های خونی نیاز داریم.

دکتر”ایرج شکوهی” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: پویش نذر خون با همکاری جامعه ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، هیئت ورزش همگانی استان و بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت روز گذشته(۲۹ آبان ماه) همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

وی با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه ای است که با بصیرت نورانی امام(ره) پایه گذاری شد و امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده است که در حال نقش آفرینی در همه عرصه ها و یک نهاد ارزشی در نهادینه ساختن فرهنگ اهدای خون در جامعه است.

شکوهی با اشاره به وجود ۱۵۰۰ بیمار تالاسمی در استان کرمان که مصرف کننده دائمی خون هستند، تصریح کرد: با توجه به وقوع تصادفات و انجام اعمال جراحی مختلف در مراکز درمانی استان، نیاز به خون و فرآورده های خونی مستمر و دائمی است و مردم همواره به مسئله اهدای خون توجه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر در استان به تمام گروه های خونی نیاز داریم.

انتهای پیام




اجرای پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان کرمان/ نیاز به همه گروه های خونی

منبع:ایـسنا
? اجرای پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان کرمان/ نیاز به همه گروه های خونی