اجرای پویش سایبری خرید امن در کرمان | اخبار استان کرمان

رئیس پلیس فتا استان کرمان از برگزاری چهارمین پویش سایبری «خرید امن» از ۲۴ تا ۳۱ شهریورماه در فضای مجازی و حقیقی استان کرمان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛رئیس پلیس فتا کرمان گفت: باهدف اجرای برنامه‌های پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال ۱۴۰۳، چهارمین پویش پیشگیرانه سایبری «خرید امن» از […]




رئیس پلیس فتا استان کرمان از برگزاری چهارمین پویش سایبری «خرید امن» از ۲۴ تا ۳۱ شهریورماه در فضای مجازی و حقیقی استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛رئیس پلیس فتا کرمان گفت: باهدف اجرای برنامه‌های پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال ۱۴۰۳، چهارمین پویش پیشگیرانه سایبری «خرید امن» از ۲۴ تا ۳۱ شهریورماه در فضای مجازی و حقیقی با استفاده از ظرفیت‌های موجود برگزار خواهد شد.

عمار قهاری افزود: هدف از برگزاری این پویش، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از کلاهبرداری‌های مالی در فضای مجازی به‌منظور ارتقای آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح خرید امن و تبادلات مالی و همچنین کاهش وقوع جرایم پرتکرار و کلاه‌برداری‌های مالی خواهد بود.

 رئیس پلیس فتا کرمان با اشاره به تلاش مجموعه پلیس فتا برای ارتقای دانش سایبری شهروندان و کاهش جرائم اینترنتی از شهروندان خواست در صورت مواجه‌ شدن با موارد مشکوک و مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.fata.gov.ir گزارش کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/بارانی


اجرای پویش سایبری خرید امن در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجرای پویش سایبری خرید امن در کرمان