اجرای پروژه مهر نیازمند تلاش شبانه‌روزی است | اخبار استان کرمان

رئیس اداره آموزش و پرورش فاریاب گفت: اتمام بسیاری از امور مربوط به پروژه مهر نیازمند تلاش شبانه‌روزی شما مدیران مدارس است. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز در راستای پروژه مهر و به منظور آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید جلسه مدیران سه مقطع تحصیلی در سالن کنفرانس […]




رئیس اداره آموزش و پرورش فاریاب گفت: اتمام بسیاری از امور مربوط به پروژه مهر نیازمند تلاش شبانه‌روزی شما مدیران مدارس است.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز در راستای پروژه مهر و به منظور آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید جلسه مدیران سه مقطع تحصیلی در سالن کنفرانس شهید یوسف‌زاده اداره برگزار شد.

 
 عباس لطفی ابتدا ضمن تبریک اعیاد ربیع‌الاول و آغاز امامت منجی عالم بشریت و تبریک فرا رسیدن هفته وحدت خدمت همکاران محترم؛ از فرصت کم باقی‌مانده تا شروع سال تحصیلی گفت و افزود: اتمام بسیاری از امور مربوط به پروژه مهر نیازمند تلاش شبانه‌روزی شما مدیران مدارس است.
 
وی با تاکید بر چالش‌های مدارس، کیفیت‌بخشی به نظام تعلیم و تربیت، اهم اقدامات فعالیت‌های پروژه مهر را توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها، توجه و دقت در امور مالی، پایبندی به قوانین و مقررات، توجه ویژه به پدافند غیرعامل در مدارس، رعایت حدود همکاران، توجه به آسیب‌‌های اجتماعی، برگزاری شورای دبیران و آمادگی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بیان کرد.
 
مدیر آموزش و پرورش فاریاب در ادامه ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده در پروژه مهر اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده اقدامات بسیار خوبی در مدارس انجام شده است و امیدواریم با همت و تلاشی که در مجموعه آموزش و پرورش ومدیران سراغ داریم مهر بسیار خوب و پر نشاطی را برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید رقم بزنیم
 
امر‌الله رشیدی در این جلسه ضمن‌ تشکر از مدیران مدارس که سهم بسزایی در موفقیت دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته ایفا کردند به توانمند‌سازی همکاران، طرح گلستان زندگی، برنامه هفتگی و ابلاغ‌های همکاران فرهنگی و برگزاری جشن شکوفه‌ها اشاره کرد.
 
روح الامین تاجیک در این جلسه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و همچنین تشکیل هیات‌های دانش‌آموزی و توجیه برنامه‌های پرورشی سال تحصیلی جدید پرداخت.
 
در ادامه محمد نظری کارشناس ارزیابی عملکرد (دبیر ستاد پروژه مهر) در رابطه با بازگشایی مدارس مطالبی را ارائه دادند و بر رعایت حفظ نظم و انضباط کاری، تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
 
در پایان جلسه مدیران در فضایی صمیمانه، گزارشی از اقدامات، مشکلات، چالش‌ها، دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها، نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود در خصوص بازگشایی مدارس و مهری با نشاط را با مدیر آموزش و پرورش شهرستان در میان گذاشتند.
 
لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد جشن شکوفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در روز سه‌شنبه در کلیه مدارس برگزار و همچنین این مراسم به صورت نمادین در مدرسه شاهد دخترانه با حضور مسئولان برگزار شد.

مراسم بازگشايی مدارس نیز با حضور مسئولان و خانواده معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران در شبانه‌روز روزی کوثر برگزار شود.

انتهای خبر/پناهی


اجرای پروژه مهر نیازمند تلاش شبانه‌روزی است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجرای پروژه مهر نیازمند تلاش شبانه‌روزی است