اجرای هوشمندانه طرح مهار آدم ربایان را در کهنوج ناکام گذاشت

سرپرست انتظامی کهنوج گفت:حضور ضربتی ماموران انتظامی و اجرای هوشمندانه طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی ، آدم ربایان یک شهروند به همراه فرزندش را ناکام گذاشت. به گزارش  سرویس  اجتماعی «راه‌آرمان»به‌ نقل‌ از‌ خبرگزاری پلیس  حیدر احمد یوسفی اظهار داشت:در پی اعلام یک فقره آدم ربایی از درب مغازه  در یکی از نقاط  شهر […]



سرپرست انتظامی کهنوج گفت:حضور ضربتی ماموران انتظامی و اجرای هوشمندانه طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی ، آدم ربایان یک شهروند به همراه فرزندش را ناکام گذاشت.

به گزارش  سرویس  اجتماعی «راه‌آرمان»به‌ نقل‌ از‌ خبرگزاری پلیس  حیدر احمد یوسفی اظهار داشت:در پی اعلام یک فقره آدم ربایی از درب مغازه  در یکی از نقاط  شهر کهنوج و با حضور ماموران در صحنه مشخص شد یک خانم به همراه فرزندش مورد ربایش قرار گرفته و آدم ربایان از محل متواری شده اند.

وی افزود در این رابطه با اجرای هوشمندانه طرح مهار و حضور به موقع گشت های انتظامی و تکاوران ۱۱۶ کهنوج، گروگان گیران عرصه را بر خود تنگ دیده و با بر جای گذاشتن خودرو  و افراد ربوده شده در حاشیه شهر از محل متواری شدند.

احمد یوسفی اظهار داشت:خوشبختانه افراد ربوده شده کمتر از ۳۰ دقیقه به آغوش خانواده برگردانده شدند و سرنخ های خوبی در رابطه با هویت آدم ربایان نیز به دست آمده که پی‌جوئی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/پ


اجرای هوشمندانه طرح مهار آدم ربایان را در کهنوج ناکام گذاشت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجرای هوشمندانه طرح مهار آدم ربایان را در کهنوج ناکام گذاشت