اجرای هوشمندانه آدم‌ربایان را در کهنوج ناکام گذاشت

سرپرست انتظامی کهنوج گفت:حضور ضربتی ماموران انتظامی و اجرای هوشمندانه در سطح حوزه استحفاظی، آدم‌ربایان را ناکام گذاشت. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به‌ نقل‌ از‌ خبرگزاری پلیس  حیدر احمد‌یوسفی اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی از درب مغازه در یکی از نقاط شهر کهنوج و با حضور ماموران در صحنه […]



سرپرست انتظامی کهنوج گفت:حضور ضربتی ماموران انتظامی و اجرای هوشمندانه در سطح حوزه استحفاظی، آدم‌ربایان را ناکام گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به‌ نقل‌ از‌ خبرگزاری پلیس  حیدر احمد‌یوسفی اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی از درب مغازه در یکی از نقاط شهر کهنوج و با حضور ماموران در صحنه مشخص شد یک خانم به همراه فرزندش مورد ربایش قرار گرفته و آدم‌ربایان از محل متواری شده‌اند.

وی افزود: در این رابطه با اجرای هوشمندانه طرح مهار و حضور به موقع گشت‌های انتظامی و تکاوران ۱۱۶ کهنوج، گروگان‌گیران عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجای گذاشتن خودرو و افراد ربوده شده در حاشیه شهر از محل متواری شدند.

احمدیوسفی بیان کرد: خوشبختانه افراد ربوده شده کمتر از ۳۰ دقیقه به آغوش خانواده برگردانده شدند و سرنخ‌های خوبی در رابطه با هویت آدم‌ربایان نیز به دست آمده که پی‌جوئی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/پ


اجرای هوشمندانه آدم‌ربایان را در کهنوج ناکام گذاشت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجرای هوشمندانه آدم‌ربایان را در کهنوج ناکام گذاشت