اجرای مفهوم کامل مدیریت جهادی درارتش/به پیشرفت‌های مهمی رسیده‌ایم

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مفهوم کامل مدیریت جهادی در ارتش در حال اجرا است، گفت: در حوزه تجهیزات به قابلیت و پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم. به گزارش فت فتو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از پروژه‌های منازل سازمانی و چند پروژه عمرانی کرمان با اشاره به مشکلات […]

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مفهوم کامل مدیریت جهادی در ارتش در حال اجرا است، گفت: در حوزه تجهیزات به قابلیت و پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم.

به گزارش فت فتو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از پروژه‌های منازل سازمانی و چند پروژه عمرانی کرمان با اشاره به مشکلات متعدد تامین مسکن در وضعیت کنونی جامعه، گفت: حرکت بزرگی در ارتش صورت گرفته که یک حرکت جهادی و کم سابقه است و می‌تواند یکی از اصلی ترین دغدغه‌های کارکنان که تامین مسکن است را حل کند.

وی ادامه داد: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و دست اندرکاران این پروژه‌ها است.

فرمانده کل ارتش، استفاده از جوانان و مهندسان ایرانی را از دیگر ویژگی‌های پروژه‌های در حال ساخت ارتش دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از مهندسان داخلی علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان، حرکتی است در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که در گام دوم انقلاب اسلامی بر استفاده از جوانان و متخصصان در فعالیت‌های بزرگ و مهم تاکید داشتند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ما در ارتش از همرزمان بی نظیری برخوردار هستیم، تاکید کرد: نیروی انسانی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در ارتش است، با تمام مشکلاتی که وجود دارد اما ما از همکاران بی نظیری برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه تجهیزات به قابلیت و پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم، اگر چه نمی‌توان همه کارهای انجام شده را به همگان نشان داد ولی در حوزه هوانیروز، پهپاد و… پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را داشته‌ایم که نشان دهنده آن است که مفهوم کامل مدیریت جهادی در حال حاضر در ارتش در حال اجرا است.

سرلشکر موسوی همچنین با حضور بر سر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نیابت از همه همرزمان ارتش به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

کد خبر ۵۳۶۵۸۶۱


هادی رضایی




اجرای مفهوم کامل مدیریت جهادی درارتش/به پیشرفت‌های مهمی رسیده‌ایم

منبع:مــهر
? اجرای مفهوم کامل مدیریت جهادی درارتش/به پیشرفت‌های مهمی رسیده‌ایم