اجرای طرح ضربتی امنیت محله‌محور در کهنوج | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی کهنوج از اجرای طرح ضربتی و یک روزه امنیت محله‌محور در مناطق جرم‌خیز این شهرستان با محوریت برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛  حیدر احمدیوسفی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و مطالبه معتمدان محلات […]




فرمانده انتظامی کهنوج از اجرای طرح ضربتی و یک روزه امنیت محله‌محور در مناطق جرم‌خیز این شهرستان با محوریت برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛  حیدر احمدیوسفی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و مطالبه معتمدان محلات مبنی بر فعالیت‌های مجرمانه اراذل و اوباش، پلیس با هماهنگی قضایی و حضور میدانی دادستان کهنوج طرح ظربتی و یک روزه امنیت محله‌محور را به صورت هدفمند توسط یگان‌های انتظامی اجرا نمود.

 
وی گفت: در اجرای این طرح ماموران با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار را دستگیر و تعداد قابل توجهی سلاح سرد و سلاح شکاری را کشف کردند.
 
وی ادامه داد: از دیگر دستاورد‌های این طرح را کشف ۶۰ راس گوسفند سرقتی و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به همراه ادوات استعمال بیان کرد و گفت: در بازدید ازچهار کارگاه ضایعاتی مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی و خرید اموال مسروقه پلمپ‌ شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به توقیف ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقشی کلیدی دارد و هر چه پیوند بین مردم و پلیس قوی‌تر باشد امنیت حاصل از آن ملموس‌تر و پایدارتر خواهدشد.
 
انتهای خبر/پ


اجرای طرح ضربتی امنیت محله‌محور در کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجرای طرح ضربتی امنیت محله‌محور در کهنوج