اجرای طرح‌های فرهنگی دانشگاه آزاد کرمان به‌مناسبت عید سعید فطر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از افتتاح و اجرای چند طرح فرهنگی به مناسبت عید سعید فطر در این دانشگاه خبر داد. کرمان به‌مناسبت عید سعید فطر” itemprop=”image” class=”” title=”اجرای طرح‌های فرهنگی دانشگاه آزاد کرمان به‌مناسبت عید سعید فطر”> به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، […]

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از افتتاح و اجرای چند طرح فرهنگی به مناسبت عید سعید فطر در این دانشگاه خبر داد.

کرمان به‌مناسبت عید سعید فطر” itemprop=”image” class=”” title=”اجرای طرح‌های فرهنگی دانشگاه آزاد کرمان به‌مناسبت عید سعید فطر”>

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام سیدروح‌الله میرشفیعی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از افتتاح چند طرح فرهنگی به‌مناسبت عید سعید فطر خبر داد و اظهار کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی صورت پذیرفته که در سفر اسفند ۱۴۰۰ دکتر طهرانچی به کرمان شاهد افتتاح فرهنگ‌سرای سلام شامل استودیو سلام، تالار مقاومت، کانون‌های معرفت رضوی، قرآن و عترت و کافه کتاب بودیم. در ادامه تکمیل این فرهنگ‌سرا که دارای بخش‌های جذاب برای حضور دانشجویان است به‌زودی شاهد افتتاح رادیو سلام هستیم که با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی و به‌صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

آغاز دومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان در استان کرمان


وی با بیان معضل موجود در دانشجویان درباره کمبود پوشش مناسب و مطابق شأن بانوی مسلمان و نبود تولید آن از سوی تولیدی‌های پوشاک در جامعه تأکید کرد: برای رفع این مشکل با یکی از تولیدی‌های مطرح کرمان صحبت و مقرر شده یک نمایشگاه و فروشگاه دائمی از اقلام پوشش برای برادران و خواهران در دانشگاه راه‌اندازی شود و چادر، مانتو شلوار و سایر پوشاک مطابق‌ شأن جامعه اسلامی را با تخفیف مناسب و با شرایط اقساط در اختیار دانشجویان، استادان و کارکنان قرار دهد که این موضوع در دانشگاه‌ها بی‌سابقه است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: شورای عفاف و آراستگی به‌طور منظم تشکیل می‌شود و بسیار مایه خرسندی است که دغدغه این موضوع میان مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/




اجرای طرح‌های فرهنگی دانشگاه آزاد کرمان به‌مناسبت عید سعید فطر

منبع:آنـــا
? اجرای طرح‌های فرهنگی دانشگاه آزاد کرمان به‌مناسبت عید سعید فطر