اجرای حکم قاتل ۱۰نفر در رفسنجان | اخبار استان کرمان

رئیس دادگستری کل استان کرمان از اجرای حکم عامل جنایت هولناک قتل ۱۰نفر در منطقه نوق شهرستان رفسنجان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس دادگستری کل استان کرمان گفت: در ۱۶مردادماه سال ۱۴۰۱ هم‌زمان با تاسوعای‌حسینی، در منطقه نوق رفسنجان یک […]



رئیس دادگستری کل استان کرمان از اجرای حکم عامل جنایت هولناک قتل ۱۰نفر در منطقه نوق شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس دادگستری کل استان کرمان گفت: در ۱۶مردادماه سال ۱۴۰۱ هم‌زمان با تاسوعای‌حسینی، در منطقه نوق رفسنجان یک فرد، ۶نفر از اتباع خارجی و ۴نفر از مردم رفسنجان را مظلومانه به قتل رساند.

 
وی ضمن بیان این مطلب که در مرحله اول تلاش بر این بود این فرد دستگیر شود، افزود: متهم این پرونده در حین فرار در روستای اسد‌آباد از توابع انار اقدام به خودزنی کرده بود که با ورود به‌موقع نیرو‌های پلیس و اورژانس، دستگیر و جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شد.
 
حجت الاسلام حمیدی عنوان کرد: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور در نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در مورد ارتکاب ۱۰فقره قتل عمد با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شد.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در مراحل مختلف رسیدگی به این پرونده، تفکیک بین مقتولان ایرانی و اتباع خارجی انجام شد، افزود: از آنجا که دسترسی به خانواده‌های مقتولان خارجی آسان نبود و مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شد؛ پرونده اتباع ایرانی و خارجی تفکیک و رسیدگی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در پایان تاکید کرد: حکم محکوم علیه این پرونده پس از طی مراحل قانونی و تائید دیوان عالی کشور به مرحله اجرا رسیده است، و صبح امروز در محل زندان رفسنجان اجرا شد. 

انتهای خبر/ تاج الدینی 


اجرای حکم قاتل ۱۰نفر در رفسنجان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجرای حکم قاتل ۱۰نفر در رفسنجان