اجرای بیش از ۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس | اخبار استان کرمان

فرمانده سپاه ریگان گفت: در هفته دفاع مقدس که به شعار «در راه فتح قله‌ایم» مزین شده، بیش از ۴۰ برنامه در شهرستان ریگان اجرا خواهد شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ عرفان موسی‌پور ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ریگان پرداخت و […]




فرمانده سپاه ریگان گفت: در هفته دفاع مقدس که به شعار «در راه فتح قله‌ایم» مزین شده، بیش از ۴۰ برنامه در شهرستان ریگان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ عرفان موسی‌پور ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ریگان پرداخت و اظهار کرد: امسال در هفته دفاع مقدس که به شعار «در راه فتح قله‌ایم» مزین شده، بیش از ۴۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: همایش رزمندگان و پیشکسوتان و استماع بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، رژه خودرویی و موتوری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و دیدار با خانواده‌های محترم شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا، افتتاح بخشی از پروژه‌های آب‌رسانی از جمله این برنامه‌ها هستند.

فرمانده سپاه ریگان بیان کرد: فضاسازی معابر شهری، روستاها و ورودی ادارات، برگزاری نشست‌های بصیرتی و کلاس‌های سواد رسانه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدارس، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، برگزاری شب شعر و خاطره، رزمایش گردان‌ها و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

وی افزود: اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی، توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و جهیزیه بین زوج‌های جوان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در شهرستان‌های ریگان و گنبکی اجرا خواهد شد.

موسی‌پور تصریح کرد: حضور بسیجیان در نماز جمعه، روایتگری رزمندگان دفاع مقدس در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و برگزاری میز خدمت ادارات در مصلای شهرستان از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.

منبع: دیار نخل
انتهای خبر/دانش


اجرای بیش از ۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اجرای بیش از ۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس