اثربخشی پروژه‌های منابع طبیعی در برابر روان‌آب‌ها

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان در شهرستان راور گفت: عملیات نهال‌کاری و بذر‌کاری در جلوگیری از سیلاب‌ها و روان‌آب‌ها اثرات بسیار موثری داشته است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» ؛ علی قادری در بازدید از گورآب‌های شهرستان راور گفت: بیابان‌زدایی و پروژه‌های منابع طبیعی در استان و همچنین شهرستان […]



معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان در شهرستان راور گفت: عملیات نهال‌کاری و بذر‌کاری در جلوگیری از سیلاب‌ها و روان‌آب‌ها اثرات بسیار موثری داشته است.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» ؛ علی قادری در بازدید از گورآب‌های شهرستان راور گفت: بیابان‌زدایی و پروژه‌های منابع طبیعی در استان و همچنین شهرستان راور اثر بسیار خوبی در کنترل رواناب‌ها به داخل شهر داشته است.

وی گفت: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در بحث مدیریت روان‌آب‌ها بذرکاری و نهال‌کاری است که در این شهرستان پنج هزار هکتار مدیریت رواناب انجام شده که شامل ۱۰ هزار سازه خاکی ست که در هر بار بارندگی با آبگیری کامل قریب به ۵۰۰ هزار متر‌مکعب حجم ذخیره رواناب داریم که در احیای اراضی بیابانی نقش موثری داشته است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان ضمن تشکر از زحمات کارشناسان راوری افزود: در شهرستان راور برای کنترل و مهار سیلاب‌ها ۴۰۰ هکتار عملیات نهال‌کاری داشتیم و این عملیات همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر/کمساری


اثربخشی پروژه‌های منابع طبیعی در برابر روان‌آب‌ها

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اثربخشی پروژه‌های منابع طبیعی در برابر روان‌آب‌ها