اتوبوس کاروان زیارت اولی‌ها در برابر معلولان توقف کرد

دبیرکانون زیارت استان کرمان گفت: به مناسبت روز جهانی معلولین ۹۵ نفر از افراد دارای معلولیت استان به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ محمدحسینخانی در خصوص اعزام کاروان زیارت اولی معلولان عنوان کرد: به مناسبت روز جهانی معلولین و روز پرستار در قالب طرح مهر درخشان ۹۵ نفر از افراد […]

دبیرکانون زیارت استان کرمان گفت: به مناسبت روز جهانی معلولین ۹۵ نفر از افراد دارای معلولیت استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ محمدحسینخانی در خصوص اعزام کاروان زیارت اولی معلولان عنوان کرد: به مناسبت روز جهانی معلولین و روز پرستار در قالب طرح مهر درخشان ۹۵ نفر از افراد دارای معلولیت استان کرمان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: طرح اعزام معلولین و مددجویان در قالب برگزاری اردو‌های زیارتی-_سیاحتی و با هدف حضور معلولان و مددجویان در برنامه‌های فرهنگی_مذهبی برگزار می‌شود.

دبیرکانون زیارت استان کرمان با اشاره به حمایت خیّرین و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در اعزام معلولین و توانخواهان به مشهد، گفت: در این سفر معنوی افراد دارای معلولیت «نابینا، ناشنوا، معلول جسمی و حرکتی ، اوتیسم » که تاکنون به مشهد نرفته‌اند، با یک نفر همراه، به مدت پنج روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

حسینخانی افزود: پیش از این نیز ۴۰ نفر از کودکان اوتیسم و ۹۰ نفر از ناشنوایان و نابینایان استان کرمان به این سفر زیارتی رفتند.

وی تأکید کرد: زائران این کاروان زیارتی متشکل از جمعی از افراد دارای معلولیت استان کرمان عصر روز جمعه ۱۰ آذرماه با بدرقه خادمیاران حرم مطهررضوی و جمعی از خیّرین از محل باغ موزه دفاع مقدس و حرم شهدای گمنام کرمان عازم مشهد مقدس شدند .

دبیرکانون زیارت استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: دیدار با تولیت آستان قدس رضوی و حضور در ویژه برنامه روز جهانی معلولین و متنعم شدن از غذای متبرک حضرتی از برنامه‌های این سفر معنوی است.

انتهای خبر/ طهماسبی




اتوبوس کاروان زیارت اولی‌ها در برابر معلولان توقف کرد

منبع:آرمـان
? اتوبوس کاروان زیارت اولی‌ها در برابر معلولان توقف کرد