اتصال ۴۰ روستای کرمان به اینترنت پرسرعت در خردادماه

طبق اعلام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، ۹ هزار و ۹۱ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر در ۴۰ روستای استان در خرداد ماه به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات […]



طبق اعلام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، ۹ هزار و ۹۱ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر در ۴۰ روستای استان در خرداد ماه به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان حسین ساجدی امروز هدف از اتصال روستاهای استان به اینترنت پرسرعت را ایجاد دسترسی فنی به منظور افزایش بهره‌وری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیان کرد و افزود: با ایجاد هفت سایت جدید تلفن همراه و ارتقاء تکنولوژی ۱۰ سایت، جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ict در روستاهای شهرستان‌های بردسیر، زرند، بم، جیرفت، رودبار جنوب، شهربابک، ریگان، نرماشیر و راور گفت: ایستگاه‌های مزبور با اعتباری بالغ بر ۷۶۸ میلیارد ریال از محل پروژه‌های خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده است.

انتهای خبر/ پسند


اتصال ۴۰ روستای کرمان به اینترنت پرسرعت در خردادماه

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اتصال ۴۰ روستای کرمان به اینترنت پرسرعت در خردادماه