اتصال ۴۰ روستای استان کرمان به اینترنت پرسرعت در خردادماه

نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، ۹۰۹۱ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر در ۴۰ روستای استان در خرداد ماه به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند. حسین ساجدی امروز ۱۰ تیرماه در جمع خبرنگاران، هدف از اتصال روستاهای استان به اینترنت پرسرعت را ایجاد دسترسی […]



نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، ۹۰۹۱ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر در ۴۰ روستای استان در خرداد ماه به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

حسین ساجدی امروز ۱۰ تیرماه در جمع خبرنگاران، هدف از اتصال روستاهای استان به اینترنت پرسرعت را ایجاد دسترسی فنی به منظور افزایش بهره‌وری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیان کرد و افزود: با ایجاد هفت سایت جدید تلفن همراه و ارتقاء تکنولوژی ۱۰ سایت، جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ict در روستاهای شهرستان‌های بردسیر، زرند، بم، جیرفت، رودبار جنوب، شهربابک، ریگان، نرماشیر و راور گفت: ایستگاه‌های مزبور با اعتباری بالغ بر ۷۶۸ میلیارد ریال از محل پروژه‌های خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام


اتصال ۴۰ روستای استان کرمان به اینترنت پرسرعت در خردادماه

منبع: ایـسنا
? اتصال ۴۰ روستای استان کرمان به اینترنت پرسرعت در خردادماه