ابعاد آتش سوزی در شهرک صنعتی کرمان بررسی می‌شود | خبر کرمان

کرمان_دادستان کرمان گفت: ابعاد آتش‌سوزی واحد تولید پلاستیک در شهرک خضرای کرمان باید بررسی شود. به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، ظهر یکشنبه گفت: دستورهای قانونی لازم پس از بروز حادثه تلخ و دلخراش فوت کارگر شاغل در شهرک صنعتی خضراء کرمان صادر گردید و قاضی جوادی به عنوان بازپرس ویژه بررسی ابعاد موضوع تعیین […]



کرمان_دادستان کرمان گفت: ابعاد آتش‌سوزی واحد تولید پلاستیک در شهرک خضرای کرمان باید بررسی شود.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، ظهر یکشنبه گفت: دستورهای قانونی لازم پس از بروز حادثه تلخ و دلخراش فوت کارگر شاغل در شهرک صنعتی خضراء کرمان صادر گردید و قاضی جوادی به عنوان بازپرس ویژه بررسی ابعاد موضوع تعیین و شروع به رسیدگی و صدور دستورات مقتضی نموده است.

وی افزود: به دنبال آتش سوزی صبح امروز کارخانه ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در شهرک خضرای کرمان، به مسئولان استان کرمان تکلیف شد علاوه بر بازدید میدانی و بررسی علل وقوع حادثه، برای حفظ جان اشخاص و جلوگیری از وقوع انفجارهای بیشتر که باعث آسیب به واحدهای تولیدی دیگر و وقوع حوادث احتمالی بعدی شود، ورود کنند.

مهدی بخشی، گفت: با بررسی کامل ابعاد این حادثه، علل وقوع آن، میزان دقیق خسارت و قصورات احتمالی آن پیگیری خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ ایمنی و امنیت محیط کار و کارگران افزود: چنانچه در وقوع این حادثه کوتاهی اتفاق افتاده باشد، برخورد قانونی و بدون چشم‌پوشی دستگاه قضائی اعمال خواهد شد.

وی ضمن ضمن ابراز همدردی با خانواده کارگر شاغل در این شهرک تصریح کرد: مقامات مسئول بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر و ضمن بررسی ابعاد وقوع این حادثه مقرر گردید چنانچه بخش‌های دیگری از آن واحد صنعتی از ایمنی لازم برخوردار نیست، شناسایی و ایمن سازی و در صورت عدم امکان ایمن سازی از ادامه فعالیت آن ممانعت قانونی به عمل آید.

کد خبر ۶۲۴۸۵۶۸


ابعاد آتش سوزی در شهرک صنعتی کرمان بررسی می‌شود

منبع: مــهر
? ابعاد آتش سوزی در شهرک صنعتی کرمان بررسی می‌شود