آیین بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی در کرمان برگزار شد+ تصاویر

گروه استان‌ها – آیین بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی با حضور مسئولان استانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، ویژه برنامه بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی صبح امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان […]

گروه استان‌ها – آیین بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی با حضور مسئولان استانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، ویژه برنامه بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی صبح امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد صباحی خطیب جمعه کرمان با تبیین ابعاد شخصیتی آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی در حوزه‌های علمی و عرفانی اظهار داشت: این عالم گرانقدر در زمینه‌های علم و دانش، عقل و معرفت و اخلاق و معنویت تخصص و تالیفات خاصی داشته است.

آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی از نوادر روزگار و شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام است
شاگرد‌ علامه حسن‌زاده‌آملی: علامه ‌به حقیقت دلبسته توحید و ولایت بود
آیت الله استادی: لقب ذوفنون علامه “حسن زاده آملی” واقعیت انکار ناپذیر است

وی با بیان اینکه آیت الله علامه حسن‌زاده آملی از نوادر روزگار و شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام است که در علم، دانش، معرفت، اخلاق و معنویات به قله رسیده است گفت: از این عالم جلیل‌القدر ۱۹۰ اثر علمی به یادگار مانده که بعضی از این آثار فقط برای دانشمندان کاربرد دارد.

به گزارش تسنیم آیین بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد با مداحی مداح اهل بیت (ع) سید حجت‌الله موسوی قوام همراه بود.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ی




آیین بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی در کرمان برگزار شد+ تصاویر

منبع:تسنــیم
? آیین بزرگداشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی در کرمان برگزار شد+ تصاویر