آیفون ۱۴ فعلاً رجیستر نمی‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل،تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه آیفون ۱۴ فعلاً رجیستر نمی‌شود،چون شناسۀ آن در سامانه ثبت نشده است،گفت:«احتمالاً در روزهای آینده تکلیف این‌که شناسه وارد سامانه‌ها می‌شود که بازرگانان بتوانند ثبت سفارش و تعرفۀ گمرکی پرداخت کنند یا خیر،تعیین می‌شود». محمدرضا عالیان افزود:«موبایل‌های آیفون ۱۴ که […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل،تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه آیفون ۱۴ فعلاً رجیستر نمی‌شود،چون شناسۀ آن در سامانه ثبت نشده است،گفت:«احتمالاً در روزهای آینده تکلیف اینکه شناسه وارد سامانه‌ها می‌شود که بازرگانان بتوانند ثبت سفارش و تعرفۀ گمرکی پرداخت کنند یا خیر،تعیین می‌شود».

محمدرضا عالیان افزود:«موبایل‌های آیفون ۱۴ که در حال حاضر در بازار هستند به‌صورت قاچاق یا از طریق رویۀ مسافری به کشور وارد شده و رجیستر نشده است. هیچ‌کدام از این موبایل‌ها از طریق رویۀ بازرگانی و رسمی وارد کشور نشده و وضعیت رجیستر شدن یا نشدن آن هم مشخص نیست».

وی در پاسخ به اینکه آیا این انجمن توصیه می‌کند مردم آیفون ۱۴ نخرند؟ بیان کرد:«انجمن تا زمانی که وضعیت واردات آیفون ۱۴ مشخص نشود،توصیه‌ای نمی‌کند و این به عهدۀ مصرف‌کننده است که ریسک خرید این محصول را بکند یا خیر. اما مصرف‌کننده باید بداند که اگر این موبایل‌ها رجیستر نشود به‌عنوان دستگاه ثانویه‌ای که در شبکۀ ارتباطی کشور فعال نخواهد شد قابل استفاده است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا،عالیان همچنین گفت که علت ثبت نشدن شناسه آیفون ۱۴ در سامانه‌ها مشخص نیست.




آیفون ۱۴ فعلاً رجیستر نمی‌شود

منبع:خبر کرمان
?

آیفون ۱۴ فعلاً رجیستر نمی‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی