آیت‌الله سلیمانی در ایجاد اتحاد بین طوایف جنوب کرمان نیز فعال بود

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی در استان کرمان به ویژه جنوب استان نیز در حوزه ایجاد اتحاد در بین طوایف فعال بوده است. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۹ اردیبهشت ماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: وی از شخصیت‌های برجسته […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی در استان کرمان به ویژه جنوب استان نیز در حوزه ایجاد اتحاد در بین طوایف فعال بوده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۹ اردیبهشت ماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: وی از شخصیت‌های برجسته علمی و دانشگاهی بود که در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۱۰ سال در خدمتش بودیم و از نزدیک در جریان اقدامات ارزشمند ش در شرق و جنوبشرق کشور بوده‌ام.

وی افزود: این عالم فقید چهره‌ای باتقوا، مومن، انقلابی و ولایی و مجسمه اخلاق بود، به نحوی که شیعه و سنی مجذوب اخلاق اسلامی او می‌شدند و بر این مبنا همواره چون پدری دلسوز برای مجموعه‌های استان نقش ارشادی و پشتیبانی خود را ایفا می‌کرد و با وجود او بسیاری از موضوعات مدیریت می‌شد.

حمیدی با اشاره به اینکه این عالم عالیقدر مصداق این سخن شهید حاج قاسم سلیمانی بود: “تا کسی شهید نبود، شهید نمی شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است”، گفت: تاریخ گواه است که شهید سلیمانی در استان کرمان به ویژه جنوب استان نیز در حوزه ایجاد اتحاد در بین طوایف فعال بوده است.

انتهای پیام




آیت‌الله سلیمانی در ایجاد اتحاد بین طوایف جنوب کرمان نیز فعال بود

منبع: ایـسنا
? آیت‌الله سلیمانی در ایجاد اتحاد بین طوایف جنوب کرمان نیز فعال بود