آموزش گل آرایی در اولین مدرسه تخصصی گل آرایی در ایران

به گزارش فت فتو؛ هنر گل آرايی كه امروزه به عنوان یک کار هنری تلقی می‌شود، به معناي قرار دادن گل‌ها، برگ‌ها، شاخه‌ها و ساير لوازم تزئيني در كنار يكديگر است.برای دستیابی به هماهنگی در فرم، رنگ و بافت تعریف شود در نتیجه به محیط اطراف شادی، زندگی و زیبایی می بخشد. دراصل این قطعه […]

به گزارش فت فتو؛ هنر گل آرايی كه امروزه به عنوان یک کار هنری تلقی می‌شود، به معناي قرار دادن گل‌ها، برگ‌ها، شاخه‌ها و ساير لوازم تزئيني در كنار يكديگر است.برای دستیابی به هماهنگی در فرم، رنگ و بافت تعریف شود در نتیجه به محیط اطراف شادی، زندگی و زیبایی می بخشد. دراصل این قطعه ی تزئین شده بعنوان مرکز جذب  می باشد. یک چیدمان می تواند فقط از گل یا شاخ و برگ یا در ترکیب با سبزیجات و میوه ها تشکیل شود.درست است که هر گلی به تنهایی زیبایی خاص خود را دارد، اما هنگامی‌ که ترکیبی از گل‌ها و گیاهان تزئینی با استفاده از هنر و تکنیک در کنار هم قرار بگیرند، اين زيبايي تكمیل مي‌شود و باعث تجدید روحیه و شادابی ما می‌شود.

چرا هنر گل آرایی ؟!

هنر گل آرایی پر از احساس خوب و آرامش است . هنری که با یادگیری مهارتش می توانید روح خود را نوازش کنید و به دنیا جدیدی وارد شوید . گل آرایی به شما حال خوب خواهد داد . گل آرایی همه چیز دارد … در نهایت با گل آرایی آینده شما نیز تضمین است . هنر گل آرایی چه در ایران و چه خارج از ایران بسیار سودزا است . اگر شما گل آرا خوبی باشید قطعا درآمد عالی رو تجربه خواهید کرد .

در کجا گل آرایی را آموزش ببینم ؟!

شاید بعد از مطالعه اولین این مقاله شما هم علاقه مند باشید این هنر زیبا را فرا بگیرید و از طریق مهارتش به کسب درآمد عالی برسید . خوشبختانه در حال حاضر آموزش گل آرایی بسیار رونق پیدا کرده و بسیاری از مردم علاقه مند به یادگیری این هنر شده اند لذا آموزشگاه های زیادی برای یادگیری گل آرایی در دسترس است اما کدام آموزشگاه مناسب است ؟! قطعا مهم ترین قسمت هنر گل آرایی یادگیری آن است . بنابر این باید بسیار با حوصله و تحقیق کامل آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید . در ادامه قصد داریم آموزشگاهی مناسب را به شما معرفی کنیم .

بهترین آموزشگاه گل آرایی در ایران

قطعا به چلوکبایی های سنتی بازار مراجعه کردید !!! اگر نکردید همین امروز تصمیم بگیرید و یکبار چلوکبابی های چندساله اونجا رو محک بزنید ! اگر به بازار برید و بپرسید بهترین چلو کبابی کجاست قطعا به قدمت آن اشاره می کنند . قدمت یک آموزشگاه گل آرایی نیز همینقدر مهم است . قطعا آموزشگاهی که زودتر وارد عرصه آموزش گل آرایی شده ، تجربیات بیشتری از نحوه آموزش دادن ، تنظیم کنداکتور آموزشی ، چیدمان آیتم ها ، خدمات در طول دوره و پشتیبانی مناسب خواهد داشت . لذا برای انتخاب بهترین آموزشگاه از قدمت آن کمک گرفتیم . آموزشگاه گل آرایی بوی گل به عنوان اولین آموزشگاه تخصصی یکی از گزینه ها است .

بوی گل اولین در آموزش مهارت گل آرایی

بوی گل از سال ۱۳۹۴ تاسیس شد . این آموزشگاه با مدیریت مهدس آرمان سفیدی اداره می شود . اون مربی کسب و کار است و در این سال ها توانسته کسب و کار های زیادی را تاسیس کند که یکی از آن ها بوی گل نام گرفته است . ایشان خودشان تسلط کاملی به هنر گل آرایی دارند اما صرفا مدیریت آموزشگاه را برعهده داشته و قسمت تدریس را کادر مربیان آموزشگاه بوی گل انجام می دهند .

داستان تاسیس آموزشگاه بوی گل

بوی گل در ابتدا صرفا یک مجله گل آرایی بود اما بعد از مدتی با گران شدن کاغذ یاس و ناامیدی این برند را احاطه کرده بود تا اینکه سردبیر این مجله مهندس آرمان سفیدی تصمیم به انتشار مجله به صورت اینترنتی گرفت و خودش با ترجمه مقالات انگلیسی شروع به ایجاد محتوا کرد بعد از مدتی با انتشار مقاله ای با عنوان آموزش گل آرایی ، اقبال مردم را نسبت به هنر گل آرایی کشف کرد و تصمیم گرفت یک آموزشگاه گل آرایی در ایران تاسیس کند .

مدرسه گل آرایی بوی گل ، اولین و بزرگ ترین

بوی گل درحال حاضر بزرگ ترین و قدرتمند ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران است . این آموزشگاه با داشتن ۳ شعبه در تهران ( سردارجنگل ، میدان توحید ، ستارخان ) توانسته است به رسالت خود عمل کند و بیش از ۱۰۰۰ هنرجو گل آرایی در ایران و خارج از کشور داشته باشد . بوی گل صرفا یک مدرسه گل آرایی نیست . درحال حاضر بوی گل در توسعه خدمات و ورود به گل آرایی تشریفات و تاسیس یک گل فروشی اینترنتی است .

سرمایه گذاری و یادگیری هنر گل آرایی

بوی گل همیشه یادگیری هنر گل آرایی را یک سرمایه گذاری می داند بنابر این چقدر حاضرید برای این سرمایه گذاری مبلغ پرداخت کنید ؟! ارزش یادگیری مهارتی که سال ها با آن می توانید در ایران یا خارج از ایران درآمد عالی داشته باشید چقدر است ؟! قطعا روی هنر نمی توان قیمت تعیین کرد اما آموزشگاه بوی گل طی ۷ روز متوالی به شما هنر گل آرایی را آموزش خواهد داد و بعد از پایان دوره مدرک بین المللی دریافت خواهید کرد . مبلغ سرمایه گذاری این دوره فقط ۲۰ میلیون تومان خواهد بود درحالی که درآمد ماهیانه یک گل فروشی زیر ۶۰ میلیون تومان نیست !

درآمد گل فروشی چقدر است ؟

به طور میانگین یک گل فروشی در مناطق بالا شهر تهران درماه عددی بین ۴۰ الی ۶۰ میلیون تومان را به عنوان سود دریافت می کند . این کمترین عدد تخمینی است و برای فروش محلی می باشد . حالا تصور کنید یک گل فروشی اینترنتی هم باشید !!! درآمد ماهانه شما زیر ۱۰۰ میلیون تومان نخواهد بود . به خاطر همین است که گل فروشی گزینه مناسبی برای کسب درآمد عالی است .

درآمد تشریفات چقدر است ؟

تشریفات گل آرایی یک کار پاره وقت است که به چشم شغل نمی توان به آن نگاه کرد اما نباید از درآمد آن غافل شد . یک گل آرا ماهر تشریفات در ماه بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان درآمد خواهد داشت بنابر این یکی از کار های پرسود هنر گل آرایی قطعا تشریفات است . تشریفات گل آرایی بیشتر مخاطبانش را خانم ها تشکیل داده و به عنوان کار دوم مشغول این هنر هستند .

حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس گل فروشی

برای تاسیس گل فروشی حداقل به ۱۰۰ میلیون تومان پول درحال حاضر نیاز دارید . اگر قصد راه اندازی گل فروشی اینترنتی را دارید به هزینه تبلیغات آن نیز فکر کنید . اگر قصد احداث محلی آن را دارید به هزینه های پیش مغازه و اجاره بها نیز باید فکر کرد . این مبلغ صرفا برای دکور ، تجهیزات ، ابزار و ادوات ، گل های شاخه بریده ، کامپیوتر ، دستگاه پوز ، اینترنت ، ابزار و ادوات تولید محتوا و … است . 

در نهایت قدم آخر چیست ؟!

هیچوقت برای یادگیری هنر گل آرایی دیر نیست زیرا وابسته به سن و جنسیت نیست و هر شخصی با علاقه به گل و گیاه می توان این مسیر را طی و درآمد عالی را تجربه کند . اگر عاشق گل هستی و دوست داری این مسیر رو انتخاب کنید قطعا گزینه شما آموزشگاه بوی گل است که با کادری مجرب و توانمند در کنار شما خواهد بود . آموزشگاه بوی گل توانایی راه اندازی گل فروشی یا موسسه تشریفاتی شما را داراست و در این مسیر همراه ، یار و یاور شما خواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام بوی گل را در اینترنت جست وجو کنید و صفحه اینستاگرامشان را دنبال کنید .

 

 

انتهای رپرتاژ خبری /




آموزش گل آرایی در اولین مدرسه تخصصی گل آرایی در ایران

منبع:آنـــا
? آموزش گل آرایی در اولین مدرسه تخصصی گل آرایی در ایران