آموزش رایگان برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان در مدرسه فنانو

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش برنامه‌نویسی به صورت رایگان از طریق مدرسه فنانو در اختیار کودکان و نوجوانان در کل کشور قرار می گیرد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان […]

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش برنامه‌نویسی به صورت رایگان از طریق مدرسه فنانو در اختیار کودکان و نوجوانان در کل کشور قرار می گیرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی با اشاره به اهمیت آموزش برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان گفت: کودکان و نوجوانان در۶۰ روز برنامه‌نویسی را از طریق مدرسه فنانو به صورت رایگان یاد می‌گیرند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با تأکید بر بالا بودن سطح کیفی آموزشی مدرسه فنانو بیان کرد: آموزش برنامه‌نویسی و مهارت‌های دیجیتال در سطح کشور برای همه دانش آموزان و علاقمندان آماده شده است که می‌توانند از آن استفاده کنند.

 وی با توجه به اهمیت عصر اطلاعات و ارتباطات و برنامه‌نویسی خاطرنشان کرد: همه دانش‌آموزان برای یادگیری مهارت‌های دیجیتال، فرا گرفتن دانش و فناوری‌های نو، بررسی و پرداخت دقیق‌تر به دانش برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی می‌توانند با مراجعه به سایت https://maah7.ir ثبت‌نام انجام دهند و از این طرح استفاده کنند.

انتهای خبر/م




آموزش رایگان برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان در مدرسه فنانو

منبع:آرمـان
? آموزش رایگان برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان در مدرسه فنانو