آمریکا از اُبهت و ولایتمداری ملت ایران می‌ترسد

نذیر کرمان/کرمان جانشین قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور گفت: آمریکا از شهادت‌طلبی، ابهت و ولایتمداری ملت ایران می‌ترسد و کشور ایران به برکت خون شهدا محکم ایستاده است. سرتیپ دوم ستاد عباس ملکی‌زاده پیش از ظهر امروز اول مردادماه در همایش تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی و اخلاقی فرماندهان شهید سپهبد محمد ولی […]



نذیر کرمان/کرمان جانشین قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور گفت: آمریکا از شهادت‌طلبی، ابهت و ولایتمداری ملت ایران می‌ترسد و کشور ایران به برکت خون شهدا محکم ایستاده است.

سرتیپ دوم ستاد عباس ملکی‌زاده پیش از ظهر امروز اول مردادماه در همایش تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی و اخلاقی فرماندهان شهید سپهبد محمد ولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی که در کرمان برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدا ستون‌های برکت الهی در کشور هستند و اگر انقلاب با این همه مشکلات دوام آورده، از برکت خون شهدا است.

وی یکی از تهدیدات سنگین علیه نظام را تهدیدات رسانه‌ای دانست و در ادامه با اشاره به راه‌اندازی کانال‌های متعدد فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی گفت: در کنار فضای مجازی و رادیو، ۲۸۵ کانال تلویزیونی فارسی داریم که بر علیه جمهوری اسلامی تولید محتوا می‌کنند در حالی که عامل اصلی فروپاشی شوروی یک رادیو بود و سرپا بودن ایران اسلامی یک اعجاز است و بدانید این سرپایی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست.

ملکی‌زاده با اشاره به سقوط بالگرد رئیس جمهور فقید تصریح کرد: آمریکا از شهادت‌طلبی، ابهت و ولایتمداری ملت ایران می‌ترسد و کشور ایران به برکت خون شهدا محکم ایستاده است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور در ادامه اظهار کرد: شهید قرنی دوبار در دوران ستمشاهی کودتا انجام داد و با اینکه نظامی بود در جمع انقلابیون شرکت کرد و از ارتش اخراج می‌شود.

وی با بر شمردن ویژگی‌های شخصیتی شهیدان محمدولی قرنی، صیاد شیرازی و عباس دوران ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در همه عملیات‌ها حضور داشت و طراحی عملیات بیت‌المقدس را انجام داد و در عملیات مرصاد منافقان را به چه روزی نشاندند و اینها جدای از فعالیت‌های وی در قبل از انقلاب و بعد از جنگ است.

ملکی‌زاده با یادآوری رشادت‌های شهدای ارتش، اظهار کرد: این شهید بزرگوار ۱۲۰ ماموریت برون مرزی داشت و پنج ناوچه عراق را منهدم کرد. همچنین شهید بابایی ۳۰۰۰ ساعت پرواز داشت و شهدای زیادی در نیروی هوایی قهرمان تقدیم انقلاب کردیم که بیشترین شهید در بین یگان‌هاست.

وی با بیان این مطلب که ۹ شهید از ۲۱۴ نفر شهید خلبان از استان کرمان بودند؛ تصریح کرد: پیوند شهدا با شهدای کربلا رمز ماندگاری آنهاست و اخلاص در وجود شهدا موج می‌زد و آنان ولایتمدار بودند که ولایت در کشور ما یک شاخص است و هر کس پشت سر ولایت باشد، راه را گم نمی‌کند و شهدا اینگونه بودند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای نزاجا جنوب شرق کشور در ادامه سخنانش اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی که افتخار ایران است فرمود «تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی» و شهدا قبل از شهید شدن، شهیدانه زندگی کردند.

وی یکی دیگر از علل ماندگاری شهدا را از خودگذشتگی و بزرگ بودن هدف آنان دانست و گفت: شهدا هدف خود را از امام(ره) گرفته بودند و علاوه بر این؛ شهدا ذوب در ولایت، مردم و خدا بودند.

به گزارش نذیر کرمان، در این آئین از ۱۶ مقاله برتر که به این همایش ارسال و پس از داوری برگزیده شده بودند، تجلیل شد. همچنین از کتاب «در مسیر حق» که در خصوص سیره و سبک زندگی صیاد شیرازی است، رونمایی شد.

به گزارش نذیر کرمان، این کتاب به پنج زبان زنده دنیا ترجمه و در ۲۰ کشور منتشر شده است.

انتهای پیام


آمریکا از اُبهت و ولایتمداری ملت ایران می‌ترسد

منبع: ایـسنا
? آمریکا از اُبهت و ولایتمداری ملت ایران می‌ترسد