آمار جالب سعید صادقی در لیگ بیست و چهارم

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، سعید صادقی با استارت فوق العاده در دوره بیست و چهارم امیدوار است به روز‌های اوج خود در فوتبال ایران بازگردد. بازیکنی که با درخشش و تاثیرگذاری خیره کننده با سر و صدای زیادی به پرسپولیس پیوست، در فصل گذشته فروغ لازم را نداشت و درچند هفته پایانی فصل […]



به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، سعید صادقی با استارت فوق العاده در دوره بیست و چهارم امیدوار است به روز‌های اوج خود در فوتبال ایران بازگردد.

بازیکنی که با درخشش و تاثیرگذاری خیره کننده با سر و صدای زیادی به پرسپولیس پیوست، در فصل گذشته فروغ لازم را نداشت و درچند هفته پایانی فصل هم با مصدومیتی عجیب، فصل را با بدترین شرایط ممکن به پایان رساند.

حالا این ستاره در فصل جدید آمار جالبی را از خود به نمایش گذاشته که قابل توجه است.

صادقی در فصل قبل در ۱۷ دیدار به میدان رفت و ۱۴۳۹ دقیقه در ترکیب سرخ‌ها حضور داشت که در این مدت فقط یک گل زد و پاس گلی را از این بازیکن شاهد نبودیم اما حالا در شروع فصل جدید اتفاقات جالبی برای این بازیکن رخ داده است.

صادقی در بازی برابر ذوب آهن زننده تک گل پرسپولیس بود و در دیدار حساس مقابل تراکتور هم با ارسال کرنر در دقیقه ۸۸ بازی، پاس تک گل سرخ پوشان در تبریز را برای ایوب العملود فرستاد تا در دو بازی آمار یک گل و یک پاس گل برای او به ثبت برسد.

تا به امروز صادقی در دو بازی و در مجموع ۷۹ دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس در فصل بیست و چهارم لیگ برتر موثرترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 


آمار جالب سعید صادقی در لیگ بیست و چهارم

منبع: بــرنا
? آمار جالب سعید صادقی در لیگ بیست و چهارم